בארץ

מרגש: הקהילה היהודית בקייב במחווה לילדי העוטף בעלי הצרכים המיוחדים

קהילת יהדות קייב והעמותה לקידום קהילת יהדות ישראל אוקראינה יצאו במיזם מיוחד למען ילדי עוטף עזה.  רבה של קייב, הרב מרקוביץ שהעניק טאבלטים לילדי העוטף: "כמי שנמצאים כבר שנתיים תחת מתקפות טילים ורחפנים מתאבדים, אנחנו מבינים את הסכנה ומזדהים איתכם"

מערכת ice | 
הרב מרקוביץ בעוטף עזה (צילום דוברות הקהילה היהודית JCC חב"ד בקייב)
בימים אלו, גופים ועמותות רבות יוצאות במפגני תמיכה ויוזמות רבות למען תושבי עוטף עזה אשר נאלצו לעזוב את בתיהם ולעבור לגור במלונות ברחבי הארץ בשל המלחמה הנוכחית. בין הגופים אשר נרתמים למאמץ המלחמתי בשעותיה הקשות של ישראל, עומדת הקהילה היהודית של קייב עם הרב יונתן מרקוביץ, רבה של קייב, אשר הגיע עם רעייתו לביקור בעוטף עזה במטרה להביע את תמיכת יהודי אוקראינה בתושבי וילדי עוטף עזה אשר נחשפו לתופת בעת אירועי הטבח ב-7 באוקטובר.
לצד ביקורו בעוטף עזה, ערך הרב מרקוביץ פגישה עם ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו והעניק לילדי העוטף בעלי הצרכים המיוחדים ובני משפחותיהם, טאבלטים חדשים אשר יסייעו בהתמודדות המצב הנוכחי.  על המיזם המרגש, אחראית הדר רומנו, חברת הועד המנהל של העמותה לקידום קהילת יהדות ישראל אוקראינה, אשר אחראית על הענקת מגוון טאבלטים נוספים גם לילדי קיבוץ בארי ושדרות.
הרב מרקוביץ התייחס למיזם המרגש שבו השתתף: "כמי שנמצאים כבר שנתיים תחת מתקפות טילים ורחפנים מתאבדים, אנחנו מבינים את הסכנה ומזדהים איתכם. הקהילה היהודית באוקראינה כולה עומדת מאחוריכם, מתפללת לבריאות כל הפצועים ולשלומם של החיילים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה