דיגיטל וטק

משתמשי נטפליקס דיווחו על בעיה בחיבור לרשת: זו הסיבה

אלפי חברים בנטפליקס דיווחו אתמול על בעיות בגישה להתחברות במכשירי הטלוויזיה מה שכנראה אירע על בעיה בחיבור האפליקציות לרשת, נציגי נטפליקס הודו בבעיה שנוצרה וטענו שמהנדסי החברה עובדים כדי לתקן אותה כמה שיותר מהר
מערכת ice | 
משתמשי נטפליקס דיווחו על בעיה בחיבור לרשת (צילום shutterstock)
אלפי משתמשים של נטפליקס דיווחו ביממה האחרונה על בעיות בגישה להתחברות במכשירי הטלוויזיה. דבר זה הצביע על בעיה שאירעה בחיבור האפליקציה לרשת. לא פחות מ-13,000 דיווחים על שגיאות הגיעו לחברה שנאלצה להודות על תקלות טכניות בלתי צפויות שמהנדסי החברה עובדים כדי לתקן אותן.
מספר שעות לאחר מכן תוקנה הבעיה והמשתמשים יכלו להתחבר שוב לשירות הסטרימינג. אחד מהמשתמשים תיאר את הבעיה ואמר: "כשאתה מנסה להפעיל את המכשיר, זה מראה שהאינטרנט לא מחובר ומאלץ אותך לעשות מבחן מהירות לאינטרנט. למרות שאתה עובר אותו, הוא רוצה שתפעיל מחדש את הנתב".
לא ברור עד כמה הבעיות היו נפוצות, אולם אנשים ממספר מדינות דיווחו על תקלה זו, עדיין לא ברור מה גרם לכך. לפי תמונות שפורסמו ברשת האפליקציה נותקה במקום שבו היא בודקת את החיבור לאינטרנט ומאמתת את המהירות של המשתמש. אפליקציית הנטפליקס ממליצה על ניתוק המכשיר וכניסה אליו מחדש.
 
לא מדובר בתקלה הראשונה שנגרמת ברשת הסטרימינג בשנה האחרונה, מוקדם יותר השנה חווה השידור החי עיכובים גדולים, תקלה שנגרמה כתוצאה מבאג במערכת כאשר צוות ההנדסה ניסה לבצע שינויים כדי לשפר את הביצועים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה