בחירות 2022

פרשן כאן 11 בדרך לפוליטיקה? זו ההצעה

דובר צה"ל לשעבר תאל' במיל' רונן מנליס, אשר משמש כפרשן מדיני במהדורת סוף השבוע בתאגיד השידור הציבורי, עשוי להצטרף לפוליטיקה כחלק משריון שהוצע לרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט, כך עולה מדיווח של הכתב הפוליטי יוסי ורטר
מערכת ice | 
כאן תאגיד השידור הציבורי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
פרשן כאן 11 בדרך לפוליטיקה? הכתב הפוליטי יוסי ורטר דיווח היום כי בפני הרמטכ"ל לשבר עשוי להכריע בימים הקרובים לגבי כניסתו לפוליטיקה, ככל הנראה באחת ממפלגות המרכז: יש עתיד או כחול לבן התקווה החדשה, כשלפי הפרסום האחרונה אף הציע לו שני ששריונים נוספים במקומות ריאליים (9,15) כשאת אחד מהם עשוי לתפוס דובר צה"ל לשעבר תאל' במיל' רונן מנליס, המשמש בימים אלה כפרשן מדיני-ביטחוני במהדורת שישי של התאגיד.
שניים נוספים שכבר הודיעו כי יחצו את הקווים מהתקשורת, לפוליטיקה הם העיתונאי תומר אביטל, הכותב בעיתון העצמאי "שקוף", וכן כתב "מקור ראשון" ארנון סגל.
 
אביטל ירוץ בפריימריז למפלגת העבודה, "התייעצתי עם רבים וטובים והגעתי להחלטה משוגעת: אני רץ לפריימריז של מפלגת העבודה! גיבשתי תכנית פעולה הכי תכלסית שיש ואני מבקש את עזרתכם להמשיך ולשרת אותכם - מתוך הכנסת" הכריז אתמול,  אביטל בציוץ טוויטר.
 
בצד השני של המפה הפוליטית, סגל הודיע במוצ"ש האחרון כי יתמודד בפריימריז לרשימת מפלגת הציונות הדתית: "יש לנו חלום גדול. להשיב את הר הבית לתפארתו. לחזור לגוש קטיף. להחזיר את המדינה היקרה הזו לתיקונה.  לחלוטין לא בלב קל, החלטתי לצאת לדרך ולהתמודד על מקום ברשימת הציונות הדתית לכנסת. אודה מאוד לתפילותיכם. שנהיה ראויים", כתב בפוסט שפרסם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה