בחירות 2022

גלאון על המשותפת: "להפסיק לסמן אותם כאויב ובוגדים"

יו"ר מרצ ממהרת לפרוס שטיח לגיטימציה לרשימה המשותפת ונערכת לשילוב כוחות עם המפלגות הערביות
דוד זולדן |  1
זהבה גלאון (צילום יח"צ)
יו"ר מרצ זהבה גלאון אומרת לכאן רשת ב': "צריך להפסיק לעשות דה-לגיטימציה לרשימה המשותפת, להפסיק לסמן אותם כאויב ובוגדים. הנציגים של הציבור הערבי הם שותפים לגיטימיים לשלטון, האם זה אומר שאני באופן אוטומטי חותמת בשתי ידי על כל מה שהם אומרים? התשובה היא לא".
הדברים של גלאון באים על רקע דברי הברכה שקיבלה אתמול במפתיע מטעם הנהגת הפת"ח.  בימין הגיבו בזעם על הברכה שקיבלה זהבה גלאון לאחר שנבחרה ליו"ר מפלגת מרצ.
 
בהודעה הרשמית שפורסמה מטעם מוחמד אל מדני, חבר הועד המרכזי של תנועת "פתח", נכתב כי ההנהגה הפלסטינית מברכת את גלאון לאור ניצחונה בפריימריז של מרצ ואף שובח נאומה: "המאבק לסיום הכיבוש ולמען השלום, חי וקיים".
לאחר פרסום האיחולים הללו ח"כ שמחה רוטמן הגיב בחשבון הטוויטר שלו ואמר כי: "יש כאלה שמקבלים מחמאות על נאום הניצחון שלהם מהמשפחה, מהחברים, מהתומכים ואפילו מיריבים פוליטיים. ויש כאלה שמקבלים מחמאות מארגון טרור". רוטמן אף עוקץ את גלאון ומוסיף: "זהבה, ריגשת!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יורשים ויורשות
    יוסי 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אותן זמירות שמענו בעבר משלומית אלוני והיום חזנו איך תמר זינברג עלתה לבקר את קברו של הרב מרצחים ערפת כאילו זה הקבר של הסבא שלה והיות באה זהבה גלאון ומבקשת להכשיר אותם ערבים שמבקשים למחוק טוטלי את מדינת ישראל ומדינה יהודית מרצ בפגרומים שבוצו ההערבי ישראל בעירות משותפות מרצ ומנהיגיה חלו בשיתוק טוטלי וסדין אדום בעיניהם אם יש מרצ אין צורך באויבים וחמס זועבי שירקה בפרצופכם ולקחה עמה את המיליונים לחמש מחבלים הכדי לרצוח יות ויותר יהודים זו מרצ וזה הגן דלהם חתרנים ומכפישים את המדינה את הוצאות המפלגה מרצ מקבלת מאויבי עם היהודי עם מרצ וארגוני שוברי שתיקה בצלם וכו מי צריך אויבים
    סגור