השוק

דירוג עשירי העולם: מאסק חוזר להפסיד, צוקרברג מרוויח בגדול

מי שהיה עד לא מזמן האיש העשיר בעולם, מסתפק במקום השלישי ובהון עצמי של כ-193.7 מיליארד דולר. ברנאר ארנו הפסיד לא פחות מ-3.8 מיליארד דולר, ונותר יציב בפסגה. וגם: מה עשה הכסף של לארי אליסון?
מערכת ice |  1
לארי אליסון, ברנאר ארנו, מארק צוקרברג (צילום shutterstock)
צמרת רשימת עשירי העולם סוגרת שבוע מלא תהפוכות. על פי דירוג המגזין הכלכלי פורבס, המציג את הרשימה המלאה, איש העסקים ברנאר ארנו נותר האדם העשיר בעולם, וככל הנראה יישאר שם כל עוד בזוס או מאסק לא יקחו את התואר הזה ממנו. הבעלים של קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור הפסיד במהלך השבוע החולף לא פחות מ-3.8 מיליארד דולר, אלא שהונו העצמי נותר יציב למדי ומוערך ב-227.2 מיליארד דולר.
איש העסקים הצרפתי לא מפסיק לאכזב, והאימפריה שלו נוסקת לגבהים חדשים. מייסד ויו"ר חברת אמזון ג'ף בזוס רחוק מעט ממנו והונו מוערך כעת ב-196.3 מיליארד דולר, כשהוא נותר יציב ביחס לרווחיו בשבוע שעבר. מנגד, מנכ"ל SpaceX וטסלה, ממשיך במגמת ההפסדים האחרונים לאחר שלפרק זמן קצר חזר למקום הראשון. 
בעליה של הרשת החברתית X, רושם הפסד של 1.6 מיליארד דולר. הונו העצמי עומד על 193.7 מיליארד דולר. במקום הרביעי מארק צוקרברג, מייסד ונשיא מטא, אבי פייסבוק שרושם הון עצמי של 178 מיליארד דולר כשהוא מוסיף לרווחיו 775 מיליון דולר. לארי אליסון סוגר את החמישייה הראשונה עם הון עצמי של 158.7 מיליארד דולר, עם הפסד של 375 מיליון דולר. 
 
במקום השישי וורן באפט, מנכ"ל ברקשייר האת'ווי שהונו העצמי עומד על 136.5 מיליארד דולר. במקום השביעי ביל גייטס עם הון של 131.7 מיליארד דולר.  הנשים העשירות בעולם ובישראל, בהתאמה, הן פרנסואה בטנקורט מאיירס ומרים אדלסון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רשעים
    שלום 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם אתם יקברו 2 מטר על חצי מטר..רק אותם יקחו לגיהנום
    סגור