השוק

בשורה חשובה מ-AIG: זה מה שיקרה עד ה-16.4

הוארך באופן אוטומטי לכל לקוחותיה את ביטוח הנסיעות, ללא צורך בעדכון מצד המבוטחים. היום תעשה הערכה נוספת בהתאם להתפתחויות
מערכת ice | 
יפעת רייטר (צילום אוהד רומנו)
חברת AIG מודיעה כי היא מאריכה באופן אוטומטי לכל לקוחותיה את ביטוח הנסיעות ל- 48 שעות, עד ה- 16 באפריל, ללא צורך בעדכון מצד המבוטחים. היום תעשה הערכה נוספת בהתאם להתפתחויות.
לאחר שרשות שוק ההון הציגה את הדו"ח השנתי שלה בנושא פניות הציבור, העוסק בסיכום פעילות הרשות בטיפול פניות הציבור בשנת 2022, ציין הגוף הציבורי כי קיבל 14,524 פניות ציבור אשר רובן עוסקות בתלונות על גופים מוסדיים מרכזיים במדינה. 

על פי רשות שוק ההון, פניות הציבור הרבות ביותר שהוגשו היו בתחום הביטוח הכללי, שיעור התלונות מסתכם ב-28%. על פי הנתונים שהוצגו בדו"ח המדובר, רשות שוק ההון העניקה סעדים לפונים בתחום הגמל, הפנסיה, ביטוחי החיים ואובדן כושר עבודה. התחום שרשות שוק ההון העניקה את הסיוע המרבי ביותר הינו תחום הגמל (כ-51%). 
לצד זאת, חשפה רשות שוק ההון כי החברות שקיבלו סיוע מרבי למבוטחים: חברת הגמל והפנסיה של מיטב, חבת הביטוח הפניקס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים, שלמה ביטוח' חברת WeSure ,AIG, ביטוח ישיר וכלל פנסיה וגמל

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה