השוק

דריכות לקראת אפשרות לשחרור החטופים: הדולר נסחר ביציבות

המסחר במט"ח נפתח הבוקר כשהדולר נסחר ביציבות וזאת על רקע הדריכות לקראת אפשרות לשחרור החטופים, מה שיעלה את ישראל על מסלול של שיקום; לקראת הודעת הריבית בארה"ב, החוזים על המדדים יורדים
ניצן כהן | 
הדולר בירידה (צילום shutterstock)
המסחר בשוק המט"ח נפתח הבוקר כשהדולר נסחר ביציבות סביב רמה של 3.74 שקל. היציבות (היחסית) מתפרשת בחדרי העסקאות כדריכות לקראת תשובת ארגון הטרור חמאס על ההצעה האמריקאית לשחרור חטופים מה שיעלה את ישראל על מסלול של תחילת השיקום בחסות אמריקאית שתעקר את הפוליטיקה הצרה של ממשלת המיעוט של נתניהו.
כך או אחרת היום צפוי הפדרל ריזרב להודיע על מדיניות הריבית שלו לחודש הקרוב וקונצנזוס ההערכות מדבר על כך שהריבית תיוותר ללא שינוי כשהעיניים נשואות לדברים שיגיד יו"ר הפד, ג'רום פאוול כשכאן ההערכות מדברות על מסרים נציים שיגיעו מכיוון.
 
הציפיות האלה להודעה על הריבית ולדברים שיגיד פאוול מביאים את החוזים על המדדים המרכזיים בארה"ב לירידות כשאת הירידות מובילים החוזים על הנאסד"ק שמטבע הדברים הוא מדד שרגיש מאוד לריבית ולתחזיות הריבית.
בתל אביב הצפי הוא כרגע לפתיחה שלילית בשל פערי ארביטראז' שלילים בשיעור של 0.3% שנפתחו הלילה אך גם כאן לאפשרות של הסכם לשחרור החטופים תהיה משמעות מרחיקת לכת על הביצועים של השוק המקומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה