השוק

ענקית הפרסום הישראלית פותחת שנה עם רווח של 427 מיליון דולר

חברת טאבולה הישראלית-אמריקנית מדווחת על תוצאותיה ברבעון הראשון של שנת 2025, כאשר סך כלל ההכנסות עמדו על 427 מיליון דולר
מערכת ice |  1
אדם סינגולדה, מנכ"ל טאבולה (צילום יחצ)
חברת טאבולה (NASDAQ: TBLA) הישראלית-אמריקנית שעוסקת בתחום הפרסום, מדווחת היום (רביעי) על תוצאותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2025. זאת כאשר סך ההכנסות ברבעון הראשון של שנה עמדו על סך 427 מיליון דולר המהווים גידול של 3% לעומת שנת 2023.
מנתוני הדו"ח עולה כי הגידול בהכנסות נובע בעיקר לאחר צמיחה של 9% במפרסמים, ובירידה של 3% בהכנסה הממוצעת מהמפרסם. הרווח הגולמי של החברה עמד על 119 מיליון דולר. ה-EBITDA המתואם עמד על 36 מיליון דולר, עלייה של 53%. שולי ה-EBITDA המתואמים גדלו ל-23.7% מ-16.9%. צמיחת ה-EBITDA המתואמת נבעה בעיקר מגידול בהוצאות על פרסום ומשמעת מתמשכת בעלויות.
תזרים המזומנים שנוצר מפעילות שוטפת עמד על 48 מיליון דולר, לעומת 32 מיליון דולר בשנת 2024. תזרים המזומנים החופשי עמד על 36 מיליון דולר, בהשוואה ל-27 מיליון דולר בשנה שעברה. הגידול בתזרימי המזומנים על ידי פעילות שוטפת והחופשי, נבעו בעיקר מגביות חזקות, תשלומים נמוכים יותר של בעלי אתרים ומשמעת עלויות מתמשכת.
אדם סינגולדה, מנכ"ל טאבולה אמר: "אנחנו שמחים להתחיל את השנה בצורה חזקה, כשאנחנו נמצאים מעל הציפיות שלנו בכל מדדי המפתח. אנחנו בונים מומנטום אמיתי, המונע על ידי ביצוע ממושמע, אחיזה בפלטפורמת Realize שלנו ואמונה עמוקה בהזדמנות ארוכת הטווח שלנו. נמשיך להשקיע היכן שאנו רואים צמיחה, להחזיר הון באמצעות רכישות חוזרות של מניות, ולהישאר ממוקדים בלהיות מובילים בפרסום ביצועים מעבר לחיפוש ולחברתי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכנסות אינן רווח. (ל"ת)
    ישראל 05/2025/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור