השוק
להשקיע עכשיו בלבובו? זה מה שיצרנית הבובה מצפה לעתיד
יצרנית הבובה הינה חברת פופ מארט הסינית שנסחרת בבורסת הונג-קונג. כעת, עם הצלחת הבובה היא צופה זינוק של מאות אחוזים ברווחיה
פופ מארט, יצרנית בובת הלבובו שכבשה את העולם, דיווחה למשקיעים כי היא צופה לראות גידול של 350% ברווחיה במחצית הראשונה של השנה. מניות החברה הסינית נסחרות בבורסה בהונג-קונג, והשווי שלהן מוערך בכ-40 מיליארד דולר.
בפופ מארט מסבירים כי האופטימיות בחברה מגיעה בעקבות גידול של פי 3 בהכנסות, התחזקות המותג ברחבי העולם ומצמצום הוצאות. הבובות דמויות השדונים הושקו ב-2019, ונמכרו בלמעלה מ-2,000 מוקדים ברחבי העולם. החברה כאמור, החליטה על הנפקה במהלך שנת 2020, ובשנה האחרונה היא זינקה ב-600%.
לפי נתוני החברה היבשים, כ-40% מהכנסותיה הגיעו ממכירות מסביב לעולם, ובארה"ב לבדה, מכירות הבובה המבוקשת קפצו ב-5000% במהלך חודש יוני האחרון לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
המחיר ההתחלתי של הבובה הינו כ-10 דולר ליחידה, אולם לעיתים בעלי החנויות והסוחרים מנצלים את הביקוש הרב, ומקפיצים את המחיר במאות אחוזים. בחודש שעבר למשל, בובת לבובו נמכרה ב-150 אלף דולר במסגרת מכירה פומבית בבייג'ינג.
עוד ב-
לעומת זאת, יש בעלי חנויות שפועלים בהגינות, ומוכרים את הבובה קרוב למחירה המקורי. אחת מהן, לבנה זוהרים, אף יצאה למחאה בנושא וקראה לצרכנים לסרב לשלם מחירים מופקעים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



