השוק
מאנדיי מכה את הצפי ברבעון השני ומעלה תחזית. איך מגיבה המניה?
חברת התוכנה הישראלית שוב מפתיעה לטובה עם דוחות חזקים והעלאת תחזית לשנה כולה. עם זאת, המניה צוללת במסחר המוקדם - מה הסיבה?
מאנדיי הישראלית המפתחת פלטפורמה לניהול העובדים והלקוחות מדווחת על הכנסות של 299 מיליון דולר ורווח של 1.09 דולר למניה, בעוד האנליסטים ציפו להכנסות של 293.6 מיליון דולר ורווח של 0.86 דולר למניה.
בנוסף, החברה העלתה את התחזית לשנה כולה והיא כעת צופה הכנסות של בין 1.224-1.229 מיליארד דולר, בהשוואה לתחזית קודמת של 1.22-1.226 מיליארד דולר. מאנדיי צופה כעת רווח תפעולי על בסיס Non-GAAP של בין 154-158 מיליון דולר בהשוואה לתחזית הקודמת שהייתה לרווח תפעולי Non-GAAP של בין 144-150 מיליון דולר. צפי האנליסטים לשנה כולה הוא להכנסות של 1.22 מיליארד דולר.
למרות התוצאות החזקות והעלאת התחזית לשנה כולה, התחזית לרבעון השלישי מעט אכזבה את המשקיעים: מאנדיי צופה הכנסות של בין 311-313 מיליון דולר לרבעון השלישי, בעוד האנליסטים צופים 313 מיליון דולר. המניה צונחת בכ-12% במסחר המוקדם.
בנוסף, מאנדיי הפתיעה לרעה עם הפסד תפעולי על בסיס GAAP בסך של 11.6 מיליון דולר בהשוואה לרווח של 1.8 מיליון דולר ברבעון המקביל.
מתחילת השנה עלתה המניה ב-5.3% ובשנה האחרונה ב-14.9% והיא נסחרת לפי שווי של 12.75 מיליארד דולר, כשכרגע נראה שחששות המשקיעים במניות התוכנה מהבינה המלאכותית פחות תקפים למאנדיי.
"הרבעון השני סימן עוד רבעון חזק עבור מאנדיי, עם המשך צמיחה בהכנסות ועלייה מהירה בביקוש לערכת המוצרים הרחבה שלנו, במיוחד מצד לקוחות אנטרפרייז", אמרו המייסדים השותפים והמנכ"לים המשותפים של החברה, רועי מן וערן זינמן. "אנחנו ממשיכים לראות הוכחות לכך שהמחויבות שלנו לחדשנות בתחום ה-AI מספקת ערך אמיתי ללקוחות, ואנחנו גאים להוביל עידן חדש של ביצוע עבודה. על ידי לקיחת הגמישות של הפלטפורמה לשלב הבא, יכולות ה-AI החדשות שלנו מטפלות באתגרים מרכזיים בכל תחומי המוצר ומאפשרות למשתמשים להתמקד בסדרי העדיפויות האסטרטגיים החשובים ביותר שלהם".
"הרבעון הזה הוכיח את המיקוד הבלתי מתפשר שלנו בהנעת צמיחה יעילה בקנה מידה גדול, ואני נרגש מהמומנטום בעסק שלנו ומההזדמנויות שאנחנו רואים לפנינו," אמר אלירן גלזר, סמנכ"ל הכספים של מאנדיי. "כשאנחנו מנווטים בנוף המשתנה, אנחנו נשארים ממוקדים בגורמים שבשליטתנו - ביצוע מפת הדרכים שלנו לחדשנות, חיזוק מאמצי היציאה לשוק כדי לשרת לקוחות בכל הגדלים, הנעת יעילות תפעולית מהטובות בענף, ומתן מוצרים שאנשים אוהבים".
ה-Net Dollar Retntion, כלומר כמה ההכנסות הקיימות גדלות או דועכות, עמד על 111% ברבעון, כשבקרב לקוחות עם יותר מ-10 משתמשים הוא עמד על 115%, בקרב לקוחות עם ARR של יותר מ-50 אלף דולר עמד על 116%, ובקרב לקוחות עם ARR של 100 אלף דולר עמד על 117%.
עוד ב-
מאנדיי גם הציגה גדילה בקרב לקוחות גדולים: מספר הלקוחות המשלמים עם ARR של מעל 100 אלף דולר עמד על 1,472, עלייה של 46% לעומת הרבעון המקביל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



