השוק

דרך חדשה, שיאומי הודיעה על כניסתה לשוק הרכבים החשמליים

חברת הסמארטפונים ומוצרי החשמל הסינית יצאה היום בהודעה מפתיעה, החברה שלחה מסר למשקיעים כי בשעות הקרובות תכריז באופן רשמי על הצטרפות לשוק הרכב ותחל בקרוב לייצר רכבים שפועלים על חשמל 
עמיאל ירחי | 
שיאומי (צילום bixbay)
שיאומי המותג הסיני העולה בתחום הסמארטפונים ומוצרי החשמל יצא היום (שלישי) בהודעה מפתיעה, אחרי שחשפה אתמול (שני) מגוון רחב של מוצרים כחלק מאירוע ההכרזה שלה בו חשפה שלל מוצרים מיוחדים שבדרך, החברה הציגה דגמים חדשים בסדרת ה-Xiaomi Mi 11, צמיד כושר, ראוטר מותאם לגיימינג ועוד כמה מוצרים, אבל שיומי לא עוצרת, היום יחול היום השני לאירוע החשיפה והחברה תחשוף את טלפון הדגל הבא שלה הסמארטפון ה-Mi Mix החדש עם המצלמה המיוחדת, אבל שיומי לא עוצרת פה ופרסמה הודעה מהפכנית.
 

חברת שיאומי אישרה את השמועות החמות כי בכוונתם להתחיל ולייצר מכוניות חשמליות ולהיכנס חזק לשוק הרכבים החשמליים זמן קצר לפני האירוע יצאה ההודעה למשקיעים, את ההודעה המיוחדת חלקה החברה גם עם עוקביה בטוויטר, בציוץ אליו צורף גם המכתב שהוצג למשקיעים.
על פי הנתונים שנחשפו במסמך, שיאומי תיכנס לתחום הרכבים החשמליים עם השקעה ראשונית בגובה של כ-1.5 מיליארד דולר, כאשר ב-10 השנים הקרובות היא מצפה להשקיע סכום כולל של כ-10 מיליארד דולר בפיתוח רכבים חשמליים. מנכ"ל החברה הנוכחי, ליי ג'ון (Lei Jun), ישמש גם כמנכ"ל פעילות הרכבים החשמליים של החברה.
את האירוע שמשודר היום בצהריים בו יתקבלו פרטים נוספים עלך הצעד החדש של שיומי תעביר החברה בשידור חי בטוויטר של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה