השוק

ARK רוכשת 64 מיליון דולר במניות הקוינבייס, ומוכרת 99 מיליון דולר ממניות טסלה

ARK בבעלותו של קת'י ווד רכשה מעל 187 מניות של בורסת הקריפטו שהחלה להיסחר השבוע בנאסד"ק ומכרה 134 אלף מניות של חברת המכוניות החשמליות
בן רז | 
צילום ויקימדיה
קרנות ה- ARK של קת'י ווד רכשה אתמול (שישי) מניות נוספות של מטבע החליפין של מטבעות ה- Coinbase Global Inc (COIN.O) תוך מכירת מניות יצרנית הרכב החשמלית טסלה (TSLA.O), על פי סיכום הסחר היומי של המשרד. ARK קנתה ביום שישי 187,078 מניות קוינבייס שהופיעה לראשונה בנאסד"ק בתחילת השבוע, ברכישה בשווי של כמעט 64 מיליון דולר במחיר הסגירה של היום של 342 $.
היא מכרה 134,541 מניות טסלה, ששווין הסתכם ב 99.5 מיליון דולר בסגירת יום שישי. טסלה היא עדיין העמדה הגדולה ביותר של החברה לפי שווי בקרנות הגדולות שלה. הכספים שהתווספו אליהם היו קרן הדגל ARK Innovation (ARKK.P), ה- ETF מהדור הבא של האינטרנט (ARKW.P) ו- ETF של Innovation Innovation (ARKF.P).
הרכישות של קוינבייס מוסיפות ל -341,186 מניות שנרכשו ביום חמישי ו- 749,205 שנרכשו ביום רביעי. ARK מכרה את מניות טסלה מקרן הדגל שלה ו- ETF של הדור הבא שלה. ההימור על קוינבייס מעניק ל- ARK חשיפה עקיפה יותר למטבעות קריפטוגרפיים בנוסף להימורים הגדולים שלה כמו טסלה, שהשקיעה לאחרונה בביטקוין ואמרה שהיא תקבל את המטבע הקריפטוגרפי כתשלום עבור מכוניותיה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה