השוק

משה חוגג מאתגר את רשות ני"ע, חתם על עסקת רכישת השליטה בקמן

חוגג ישקיע 16 מיליון שקל תמורת השליטה בחברה ויכניס לתוכה פעילות של מטבעות דיגיטליים; רשות ני"ע בוחנת את העסקה ואת המשמעות של הכנסת פעילות מטבעות דיגיטליים לבורסה
ניצן כהן | 
משה חוגג ענת גואטה (צילום יונתן סינדל ענבל מרמרי)
איש העסקים משה חוגג מאתגר את רשות ניירות ערך והחליט להמשיך בעסקה לרכישת השליטה בשלד הבורסאי קמן. חוגג יזרים לחברה 16 מיליון שקל תמורת 53 מיליון מניות ובכך יחזיק למעשה בשליטה בחברה.
חוגג מעוניין לצקת לקמן פעילות בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים, פעילות שנבחנת כרגע ברשות לניירות ערך. רשות ני"ע אינה ששה להכניס לבורסה פעילות בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים מבלי שזו תוסדר כדבעי על ידי הרגולציה כמו בנק ישראל, רשות לאיסור הלבנת הון וכד'.
לא ברור, בשלב הזה, מה תעשה הרשות לניירות ערך בכל הנוגע לפעילות שמייעד חוגג לקמן בתחום המטבעות אבל מה שבטוח כי הדרך להנפקה בדלת האחורית של מטבעות קריפטוגרפיים מבלי שאלה קיבלו מענה מתאים של הרשויות שפועלות במקביל לרשות לניירות ערך.
כאן המקום לציין כי רשויות לאיסור הלבנת הון בכל העולם אינם רואים בעיין יפה את כל נושא המטבעות הקריפטוגרפיים בשל עובדה כי ניתן בקלות רבה להלבין הון באמצעות מטבעות האלה. למרות זאת נושא המטבעות הקריפטוגרפיים צובר תאוצה ובמעלה הדרך הרשויות יאלצו לתת את הדעת על הנושא, אבל כל עוד אין אסדרה של הנושא ואין התייחסות של הרשויות הרלוונטיות לנושא, רשות ני"ע עלולה לעצור את ההכנסה של פעילות מסוג זה לבורסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה