השוק

מי המיליארדרים הקודמים שהופיעו ב-Snl ולמה דווקא מאסק עכשיו?

אתמול בלילה (שבת) הופיע מאסק כמנחה אורח בתוכנית הפופולארית בארה"ב, "סאטרדיי נייט לייב". מתי לאחרונה הופיעו מיליארדרים בתוכנית ולמה נזכרו פתאום במאסק?
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום אינסטגרם)
מגזין פורבס התייחס אתמול להופעה של מאסק ב-snl וטען כי מאסק הוא למעשה התחליף האולטימטיבי לטראמפ. דונלד טראמפ כבר לא בבית הלבן וגם לא ב"rock 30"-  אולי בגלל זה הפקת סאטרדיי נייט מחפשת את היורש שלו אחרי שהשיגה כמה מנתוני הרייטינג הטובים ביותר של התוכנית מזה שנים עם הנגיחות שהטילו על נשיא המיליארדר הראשון באמריקה. בתוכנית חיפשו עוד ילד רע ועשיר במיוחד שיחזיק את הרייטינג, והמיליארדר התורן זה אילון מאסק שהנחה אתמול את התוכנית.
מאסק, מייסד טסלה והאדם השני העשיר בעולם לפי דירוג פורבס הגיע לבמה של "רוק 30" כשהוא נעקב בחשבון הטוויטר שלו בהיקף של 53 מיליון איש. הוא התכחש לנגיף הקורונה והחיסונים, ניהל קרבות עם המיליארדרים ג'ף בזוס ומארק צוקרברג ומשך את זעמו של ה- SEC עם הערות לא מבוקרות על תפוקת המכוניות החשמליות של טסלה.
מאסק הוא לא האורח החריג בנוף סאטרדיי נייט שמעורר מחלוקת לגבי ההופעה שלו. אבל הוא כן הראשון שנבחר פשוט בגלל שהוא מיליארדר שמתחזק טוויטר ויראלי מאחוריו. המיליארדרים הקודמים שהתארחו בתוכנית הם דונלד טראמפ, מייקל ג'ורדן, אופרה ווינפרי וג'ורג שטיינברנר - שסגנון העסקים שלו הושווה לסדאם חוסין ואידי אמין במערכון אחד. טראמפ, שהתארח בשנת 2004 ובשנת 2015, היה היחיד שהתארח בזמן שהיה חבר במועדון המיליארדרים. גם המוזיקאים המיליארדרים ג'יי זי וקניה ווסט הופיעו כמוזיקלים, בעוד שמייקל בלומברג, ג'ורג'יו ארמני, סטיבן ספילברג ומארק צוקרברג.

למאסק אמנם אין קריירה בפוליטיקה. הוא לא בדרן - או לפחות איש מקצוע, הוא גם לא אתלט. הוא פשוט עשיר מאוד ושנוי במחלוקת, לאחרונה על טענותיו בנוגע לנגיף הקורונה והחיסון, שהביאו לתוכנית NBC בשעות הלילה המאוחרות סיבוב חדש של תגובה חריפה וציוץ כולל שפע של עיתונות על הערות הצוות.
כל זה אומר שלורן מייקלס נשאר הבוס בהפקה יותר מארבעה עשורים. פרקים קודמים עם מנחים מיליארדרים הצליחו טוב בדירוגים. פרק 2018 של ווסט כאורח מוזיקלי היה אחד מפתיחי העונה עם הרייטינג הגבוה מזה שנים.
טראמפ אמר בפרק משנת 2004, תוך שהוא מפרגן לעצמו, "אף אחד לא גדול ממני. אף אחד לא טוב ממני. אני מכונת רייטינג". ואכן,  הפרק שלו במהלך הצעתו לנשיאות היה התוכנית המדורגת הגבוה ביותר בעונת 2015-2016.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה