השוק

דלתא גליל החלה בפיילוט לקראת שילוב הטכנולוגיה של סונוביה במותגי החברה

הטכנולוגיה של סונוביה מונעת חדירה של מים לבדים ומונעת התפתחות בקטריות בבדים; מניית סונוביה מזנקת בכ-4%
ניצן כהן | 
שוקי הרשקוביץ (צילום סונוביה)
יצרנית הביגוד דלתא גליל החלה בסדרה של פיילוטים שמשלבים את הטכנולוגיה של סונוביה במוצרים שלה. דלתא גליל מייצרת בגדים לשורה של מותגי ספורט מובילים כשאם הפיילוטים עם סונוביה יצליחו הרי שמדובר בקפיצת מדרגה משמעותית לסונוביה. בתגובה לתחילת הפיילוטים מזנקת סונוביה בכ-4%.
הטכנולוגיה של סונוביה עוסקת למעשה בציפוי טקסטיל באופן שמונע חדירת מים לבגדים ומונע התפתחות בקטריות. נזכיר כי בתקופת משבר הקורונה נעשה שימוש בטכנולוגיה של סונוביה בייצור של מסכות מגן לאחר שהחברה הראתה מחקרים כי הטכנולוגיה שלה מונעת חדירה של וירוס הגורם לקורונה מבעד לבדים. בנוסף הטכנולוגיה של סונוביה מאפשרת שימוש מופחת בכימיקלים תוך השגת יעילות מירבית של התכונות הנדרשות. 
במסגרת ההסכם תותקן מכונה תעשייתית ראשונה, פרי פיתוחה של סונוביה, במרכז הפיתוח והחדשנות של דלתא בישראל, ובאמצעותה יבוצעו הפיילוטים לשילוב הטכנולוגיה בבדים של מותגי ספורט ואופנה בינלאומיים מובילים. 
ההסכם מהווה אבן דרך משמעותית עבור סונוביה בדרך למסחור ראשוני של הטכנולוגיה, יחד עם שותף מוביל ישראלי וגלובאלי המשרת, בין היתר,  את עלית מותגי האקטיב וההלבשה התחתונה בעולם, וכן ממצב את דלתא-גליל כחלוצה עולמית באימוץ טכנולוגיות high-performance ידידותית לסביבה. 
גיל שמעון, נשיא חטיבת ה Global Upper Market: "דלתא-גליל, ספקית גלובאלית מובילה של אקטיב והלבשה תחתונה המשרתת מותגים בינלאומיים מובילים, רואה בטכנולוגיה של סונוביה אפשרות להוביל לשיפור משמעותי בדרך שבה מקנים תכונות ערך-מוסף לבדים, המיוצרים בשימוש מופחת של כימיקלים  וחומרים ידידותיים לסביבה ועל ידי כך מקדמים את אסטרטגיית הקיימות  של החברה.״
שוקי הרשקוביץ, יו״ר סונוביה: "אנו רואים בהסכם הבעת אמון של דלתא בטכנולוגיה של סונוביה, אשר ניתנת מאחד הספקים המובילים בתחום הטקסטיל לבגדי האקטיב והאופנה. אין לי ספק כי שיתוף הפעולה ישיא ערך רב לשתי החברות אשר יוכלו לייצר ולשווק יחד טקסטיל ידידותי לסביבה, בעל ערך מוסף משמעותי ללקוחות ולמותגים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה