השוק

מאסק לחץ על הבלמים: טסלה מבטלת את הדגם היקר ביותר בתולדותיה

עם תג מחיר של כ-150 אלף, כ-40 אלף דולר יותר מהדגם הבסיסי, דגם ה-Plaid+ לא יושק על פי התכנון לפחות עד 2022. מה הסיבה לכך? אילון מאסק בתשובה מפתיעה במיוחד
כפיר אדר | 
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, pexels)
מנכ"ל טסלה אילון מאסק זעזע אמש (ראשון) את שוק המכוניות של החברה בה הוא עמד, כאשר רשמית ביטל את התוכניות לייצור דגם S Plaid +, גרסה משופרת של גרסת Plaid הפופלארית של הרכב החשמלי, שתועבר ללקוחות הראשונים החודש.
הסיבה של מאסק הרשמית: הדגם הבסיסי כל כך טוב שלדעתו אין צורך בגרסה אחרת. "מודל S יימכר באותה המהירות גם השבוע", צייץ מאסק ביום ראשון. "דגם ה+ מבוטל. אין צורך, מכיוון שהמהירות של דגם Plaid היא כל כך טובה". ההכרזה מגיעה בהמשך לדיווחים כי המכירות ירדו משמעותית בסין, השוק השני בגודלו של הרכב.
 
הרכב מדגם S יכול לאיץ מ-0 ל-60 קמ"ש תוך 1.99 שניות, יש לה מהירות מרבית של 200 מייל לשעה וטווח משוער של 390 מייל, כך על פי אתר החברה. המכונית מפיקה 1,020 כוחות סוס, ועלות הרכב מתחילה ב -112,990 דולר. בסוף מאי צייץ מאסק כי אירוע המסירה של מכונית הסדאן החשמלית יידחק לאחור עד ה-10 ביוני על מנת לסיים צביעה אחרונה.
Plaid+ שבוטל כעת, לא יגיע לשוק עד אמצע שנת 2022. מאסק הבטיח שגרסה זו תדחוף את הביצועים והטווח עוד יותר. גם מחיר ההתחלה הנקוב צץ ל-150,000 דולר. טסלה הפסיקה לקחת הזמנות מראש לרכב באתר האינטרנט שלה בחודש מאי, מה שגרם לסיקור ולהשערות כי הPlaid+ לעולם לא ייצא לפועל. הציוץ של מאסק ביום ראשון מאשר את אותן תיאוריות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה