השוק

משה חוגג מבטל את עסקת קמן: יואל יוגב לא עומד בהסכם

חוגג הודיעה בדקות האחרונות כי הוא מבטל את עסקת קמן וזאת לאחר שביקש מבית המשפט שורה של בקשות שנועדו להעביר את העסקה; חוגג מאשים את בעל השליטה בסחבת באישורה
ניצן כהן | 
משה חוגג, ענת גואטה והשיח על הביטקוין (צילום יונתן סינדל, ענבר מרמורי, נועם רבקין, נתי שוחט פלאש 90)
משה חוגג מבטל את עסקת רכישת השליטה בקמן וזאת מאחר ולטענתו, בעל השליטה בה נוקט בסחבת בכל הנוגע לאישורה. נזכיר כי בימים האחרונים בגישו חוגג, קמן ובעל השליטה בחברה שורה של בקשות לבית לבית המשפט הכלכלי במטרה לשנות את סדרי ההצבעה כך שתאושר עסקת הקצאת המניות במקביל להמרת החוב לבעל השליטה למניות החברה.
נזכיר כי משה חוגג רצה לרכוש את השליטה בקמן שהיא שלד בורסאי בתמורה למזומן ויציקת פעילות הקריפטו שלו לתוכה. העסקה נתקלה בלא מעט קשיים שהמרכזיים שבהם: פעילות קריפטו שאינה מפוקחת וזולגת לבורסה עלולה לייצר בעיות שונות ומשונות בתחום אכיפת החוק שתחשוף את הציבור לפעילות ספקולטיבית ומסוכנת.
הבעיה השניה הייתה העובדה כי בעל השליטה בחברה, יואל יוגב, ביקש להמיר את החוב של החברה כלפיו למניות מה שהפך את העסקה, לטענת רשות ניירות ערך והדירקטורית החיצונית בחברה, לעסקת ניגוד.
קמן ויוגב סירבו לקבל את עמדת רשות ניירות ערך ופנו לבית המשפט הכלכלי וזה התיר את העסקה בתנאי שיתקיימו שתי הצבעות נפרדות, האחת לאישור עסקת חוגג והשניה, לאחר הקצאת המניות לחוגג, אישור המרת החוב של יוגב למניות.
לאחר שקבע בית המשפט את תנאי אישור ההסכם ביקשו יוגב וקמן לשנות את סדרי ההצבעה ובית המשפט אישר זאת. באופן לא מפתיע, יום לאחר האישור על ידי בית המשפט החליט חוגג כי הוא מבטל את העסקה.
נציין כי גם ציון קינן ואייל לפידות ביטלו את חלקם בהסכם, ככל הנראה מאותן סיבות.
משה חוגג אמר היום כי הוא לא מוותר על הרעיון והוא יפעל למציאת פלטפורמה ציבורית אחרת לפעילויות הקריפטו והטכנולוגיה שלו. עוד אמר חוגג כי הוא ״מוטרד מהתנהלות קמן קפיטל ומצטער מאד כי הם לא הצליחו לעמוד בהתחייבויותיהם והפגיעה בבעלי המניות, ואני וחבריי בתוכם, מצערת ומטרידה. 
"זה אומנם עיכוב משמעותי אך זה לא יגרום לי לסגת מהמטרה להכניס את תחום המטבעות הדיגיטליים לשוק הציבורי ואני בטוח כי כבר בזמן הקרוב נמצא פלטפורמה אחרת לממש את החזון״ 
בהסכם רכישת קמן נקבע כי במידה והנהלת קמן תעמוד במספר התחיייבויות, משה חוגג ומשקיעים נוספים, בניהם ציון קינן ואייל לפידות, ישקיעו בחברה כ-27 מיליון שקל אשר ישמשו לפיתוח מוצרים שיאפשרו לשוק המוסדי בישראל להשקיע בתחום המטבעות הדיגיטאליים. העיסקה קיבלה את אישורה של הרשות לניירות ערך. השלד של חברת קמן קפיטל עתיד להימחק מהמסחר בסוף השנה הקרובה.
תגיות משה חוגג
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה