השוק

מדוקאן תייצא טון קנאביס רפואי לאירופה ב-9 מיליון אירו

שיתוף פעולה של מדוקאן הישראלי וקנאבו האירופאית ייצאו כמות של טון של תפרחות הקנאביס והתמציות של מדוקאן שישולבו במוצרים חדשים. על פי הערכות, החברות מצפות למכירות של למעלה מ-9 מיליון אירו
מערכת ice | 
האחים טל ואסף סלע, הנהלת מדוקאן (צילום מיכאל טסלר)
מדוקאן הישראלית וקנאבו האירופאית ייפתחו במשותף מוצרי קנאביס רפואי וזני קנאביס ייחודיים לשיווק בגרמניה ובבריטניה. מדובר בכמות של טון (1,000 ק"ג) תפרחות הקנאביס והתמציות של מדוקאן ישולבו במוצרים המשותפים החדשים, שעל פי ההערכות של שתי החברות יניבו בשלוש השנים הראשונות של ההסכם מכירות של למעלה מ- 9 מיליון אירו.
הזנים והמוצרים החדשים שקנאבו ומדוקאן יפתחו במשותף יתמקדו בטיפול במצבים רפואיים ספציפיים באמצעות שילוב הנתונים הפרה-קליניים שבידי קנאבו לגבי השפעות הקנאביס על מחלות שונות, והבנק עשיר הזנים של מדוקאן לצד המומחיות שלה בפיתוח זנים, הטכנולוגיות ויכולות הגידול החדשניות שפיתחה. לקנאבו הזכויות הבלעדיות להפצת המוצרים המשותפים לשווקי הקנאביס הרפואי הצומחים בבריטניה ובגרמניה.
אסף סלע, מנכ"ל מדוקאן אמר: "הגנטיקה והטכנולוגיות המשמשות לגידול צמח הקנאביס לצד ידע מקצועי נרחב, עושים את כל ההבדל מבחינת יכולת השגת הבטיחות, האיכות וההדירות הנדרשים ממוצרי קנאביס רפואיים עבור ציבור המטופלים. שיתוף הפעולה עם קנאבו יאפשר פיתוח זנים חדשים ומוצרים איכותיים ופורצי דרך, בזכות היכולות הייחודיות והנרחבות של קנאבו בשילוב צוות מקצועי ורב יכולות של מדוקאן המפעיל את מתקן האינדור הטכנולוגי המתקדם שברשותה.".
בימים אלו קנאבו נמצאת בתהליכים מתקדמים לרכישת חברת Materia אשר בבעלותה מתקן ייצור חדיש ועדכני בעל אישור EU-GMP הממוקם במלטה.
אביהו תמיר, מנכ"ל קנאבו הוסיף: "הקנאביס של מדוקאן המגודל הידרופונית, נחשב לאיכותי בישראל ולראיה, רובו נמכר בתוך ימים ספורים. למיטב ידיעתינו זהו המוצר היחיד המגודל בישראל  ללא כל שימוש בחומרי הדברה. קנאבו ומדוקאן שואפות להביא את הזנים הייחודיים הללו, המיועדים להתוויות רפואיות ספציפיות, למטופלים בבריטניה ובגרמניה באמצעות מתקן הייצור של Materia במלטה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה