השוק

בניגוד לפרסומים: רוני בירם וגיל דויטש מכחישים מו"מ עם OPC

רוני בירם וגיל דויטש מחזיקים בשליטה במניות קיסטון שנמצאת בתהליך להפוך לבעלת המניות הגדולה בתחנת הכוח בבאר טוביה מכחישה פרסומים שהיא מנהלת מגעים עם OPC למכירת החזקותיה בבאר טוביה
ניצן כהן | 
גיל דויטש רוני בירם ונבות בר (צילום שי שברו)
קרן קיסטון שבשליטת אנשי העסקים רוני בירם וגיל דויטש מכחישים היום (א) פרסומים על מו"מ שהם מנהלים למכירת החזקותיהם בתחנת הכוח הכוח הגדולה בבאר טוביה ל-OPC של עידן עופר. על פי הפרסומים, קיסטון מנהלת מגעים חשאיים עם OPC על רכישת ההחזקות שלה ואף מנהלת מגעים לקבלת פיצוי מ-OPC, אבל כאמור, קיסטון מכחישה מגעים כאלה.
נזכיר כי בתחילת החודש רכשה קיסטון בעסקה סבוכה 34% ממניות IPM שהיא בעלת מניות בתחנת הכוח בבאר טוביה. העסקה כוללת  למעשה את רכישת ההחזקות של לאומי פרטנרס, קרן נוי והפניקס תמורת כ-600 מיליון שקל (העסקה כוללת מניות, הלוואות בעלים והלוואות המירות למניות) ובכך להפוך לבעלת מניות גדולה בתחנת הכוח בבאר טוביה.
בעל מניות גדול נוסף בתחנת כוח בבאר טוביה הוא מוטי בן משה שהשלים לא מכבר את רכישת השליטה בגלובל פאואר כך שבן משה יחזיק בסופו של יום בשרשור ובדילול מלא בכ-30% ממניות תחנת הכוח בבאר טוביה.
הפרסום המוכחש היום מדבר על כניסה של שחקן נוסף לבעלות על תחנת הכוח בבאר טוביה והוא עידן עופר באמצעות OPC. נזכיר שקינסטון מכחישה מו"מ כזה ועדיין ממתינה להתקיימות התנאים המתלים בחלק בעסקה בינה לבין הפניקס (התנאי המרכזי הוא אישור המחאת זכויות של הפניקס לקיסטון ואחר כך מימוש אופציות של הפניקס למניות).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה