השוק

מאסק ייכנע להכרעת העוקבים או ששוב מדובר בהטרלה?

מאסק ימכור את מניותיו כדי לשלם מסים? אתמול פרסם המולטי מיליארדר סקר שהבבטח לעמוד מאחוריו, אבל קצת אחרי הפרסום דאג שתהיה לו אופציה לברוח מהתוצאות
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום פייסבוק/ אילון מאסק, unsplash)
מאסק יצא אתמול בצעד מפתיע, וזאת אחרי העימות עם תכנית המזון העולמית של האו"ם. נזכיר שלפי טענת התוכנית של האו"ם, אם יתרום המולטי מיליארדר 2% מהונו הוא יוכל לפתור את הרעב העולמי. מאסק מצידו התנה זאת בכך שבתמורה ייחשפו הנתונים של האו"ם על הרעב ומה נעשה עם סכום גבוה יותר שטרם פתר את הבעיה העולמית.
אתמול, פרסם מאסק סקר בעמוד הטוויטר שלו ובו הטיל אחריות על העוקבים שלו לקבוע האם הוא ימכור 10% ממניותיו בטסלה. בסקר כתב המייסד של טסלה וספייס X: "לאחרונה נשמעה ביקורת רבה על כך שרווחים לא ממומשים הם אמצעי להתחמקות ממס, אז אני מציע למכור 10% ממניות טסלה שלי. האם אתה תומך בזה?". מאסק העמיד שתי בחירות לנסקרים: "כן" או "לא". 
 
עוד ציין מאסק, בתגובה לציוץ הראשי, "אני אעמוד בתוצאות הסקר הזה, בכל כיוון שהוא. שימו לב, אני לא לוקח משכורת במזומן או בונוס מכל מקום. יש לי רק מניות, לכן הדרך היחידה שלי לשלם מיסים באופן אישי היא למכור מניות".
 
מאז פרסום הסקר 56.1% מהעונים התביעו בחיוב למכירת מניות טסלה של מאסק, מספר דומה לשיעור שהושג לטובת המהלך כבר בשעה הראשונה לפרסום הציוץ. אבל האם מאסק אכן מתכוון לעמוד מאחורי הסקר? לצד התגובה בה ציין שזו אכן כוונתו, צייץ תגובה נוספת שוגמת באמינות הכוונות או אולי מהווה ניסיון התחמקות מץוצאות הסקר, כשמאסק פרסם "תיקון" ל"abide" וציין: "abide(n)". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה