השוק

ג'ף בזוס הוא הסיבה שביטקוין זינק אחר הצהריים

מטבע הקריפטו הוותיק והגדול גדל היום עוד יותר ושבר שיא נוסף, ועתה נחשפת הסיבה לקפיצה: הודעה דרמטית של חברה דרום-אמריקאית שבה מושקע מייסד אמזון ג'ף בזוס
יאיר מור | 
ג'ף בזוס (צילום אינסטגרם/ג'ף בזוס, pexels)
שיא חדש לביטקוין: אחר הצהריים שבר המטבע הקריפטוגרפי הגדול בשוק את שיא כל הזמנים והגיע למחיר של 68,744 דולר – כ-300 דולר מעל השיא הקודם שלו, שנקבע אתמול. מאז הוא ירד מעט חזרה, אך עדיין נמצא מעל רף ה-68,000 דולר. זאת לאחר שבבוקר דווקא חווה ירידה, כפי שדיווחנו מוקדם יותר, ככל הנראה בעקבות דבריו של מנכ"ל אפל, טים קוק, שאמר כי הוא אמנם מושקע בקריפטו, אך הדגיש כי אפל לא תקבל בקרוב תשלום במטבעות מסוג זה.
אם כן, מה הסיבה לכך שלאחר הנפילות של הבוקר קפץ המטבע בשיעור חד תוך זמן קצר? מהשעה בה התחילה הקפיצה – מייד לאחר שלוש בצהריים לפי שעוננו – נראה כי הסיבה היתה הודעה שפורסמה ממש באותה שעה על ידי חברה בשם La Haus. ברוב העולם היא אמנם לא מוכרת, אך מדובר בסטארטאפ דרום-אמריקאי נחשב המפתח אפליקציה לרכישה מהירה של בתים ונדל"ן, שהודיע כי יתחיל לקבל תשלום בביטקוין.
לדברי רודריגו סנצ'ז-ריוס, מייסד ונשיא החברה, "אנו חושבים שביטקוין יהיה שער החליפין של העתיד. בליבה שלנו, אנו חברה טכנולוגית. טבעי עבורנו להיות חלוצים עם הטכנולוגיה הזו". מסיבה זו, החברה חתמה על שיתוף פעולה עם חברת התשלומים OpenNode מלוס אנג'לס, כדי לקבל תשלומים על רכישת נדל"ן בביטקוין, כאשר המוכרים יקבלו את הכסף במטבע מדינתי רגיל. לדבריו, האפשרות החדשה תהיה זמינה ראשית בפרויקט דיור חדש בעיר "חוף כרמן" במקסיקו, ולאחר מכן תיפתח לכל 80,000 הנכסים במאגר של La Haus.
 
הסיבה לכך ש-La Haus חשובה מספיק להזניק את מחיר הביטקוין היא מי שעומד מאחוריה: היא הוקמה ב-2017 על ידי סנצ'ז-ריוס יחד עם חרונימו ותומס אוריבה, בניו של נשיא קולומביה לשעבר אלבארו אוריבה. גם רשימת המשקיעים של החברה, שהשקיעו בה במצטבר 150 מיליון דולר, מכובדת מאוד, וכוללת את קרן Bezos Expeditions של מייסד אמזון, ג'ף בזוס, כמו גם קרן של מנכ"ל סיילספורס, מארק בניוף. כדי להוביל את פרויקט התשלומים בקריפטו שכרה החברה שם מרשים נוסף בדרום אמריקה: סגן שר לשעבר בממשלת קולומביה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה