השוק

בזק זינקה ברווח הנקי, כמה השקיעה בפריסת סיבים אופטיים?

קבוצת בזק מדווחת על התוצאות הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2021: הרווח הנקי המתואם עלה בכ-1.7% לכ-295 מיליון שקל, התזרים החופשי עלה כ-32.3% לכ-377 מיליון שקל, ההשקעות הסתכמו בכ-445 מיליון שקל, המהווים כ-20.8% מההכנסות, עקב פריסה מסיבית של סיבים אופטיים
מערכת ice | 
גיל שרון יו"ר בזק (צילום רמי זרנגר; קובי גדעון: פלאש 90)
"בזק" החברה הישראלית לתקשורת, ספקית התקשורת מהמובילות בישראל, פרסמה היום (שלישי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2021. במוקד: עלייה של כ-2.6% ב-EBITDA המתואם לכ-938 מיליון שקל.
כמו כן, הרווח הנקי המתואם עלה בכ-1.7% לכ-295 מיליון שקל, התזרים החופשי עלה כ-32.3% לכ-377 מיליון שקל, ההשקעות הסתכמו בכ-445 מיליון שקל, המהווים כ-20.8% מההכנסות, עקב פריסה מסיבית של סיבים אופטיים, החברה הציגה את עיקרי האסטרטגיה, תוך מיקוד במנועי צמיחה משמעותיים.
 
גיל שרון, יו"ר בזק, מסר: "קבוצת בזק ממשיכה להציג ביצועים עסקיים חזקים. בתשעת החודשים הראשונים של 2021, הכנסות הקבוצה הגיעו לכ-6.6 מיליארד שקל, וה-EBITDA המתואם צמח ב-1.0% ל-2.8 מיליארד שקל, מול התקופה המקבילה. הרווח הנקי המתואם עמד על 898 מיליון שקל, עלייה של 3.6% לעומת תשעת החודשים הראשונים של 2020".
עוד אמר שרון: "היום אנו מציגים את עיקרי האסטרטגיה של קבוצת בזק, המציגה את התוכניות והשאיפות של הקבוצה לטווח הבינוני, ועיקרה יצירת מנועי צמיחה משמעותיים. קבוצת בזק תמשיך להוביל ולקדם את המהפכה הדיגיטלית בישראל, באמצעות תשתית ושירותים מתקדמים למגזר הפרטי והעסקי, תוך חתירה למצוינות תפעולית ולשיפור מתמיד בתוצאות העסקיות. בזק תתמקד בפריסה מואצת של הסיבים האופטיים כמנוע צמיחה מרכזי של הקבוצה, שייתמך גם על ידי  yesכזרוע  להגברת הצמיחה באמצעות חבילות טריפל, שתציע לראשונה בעקבות המיזוג הצפוי עם בזק בינלאומי. בתחום הסלולר, המעבר ל-G5 יהווה מנוע צמיחה נוסף לקבוצה. בנוסף, אנו מקדמים את הקמת חברת שירותי המחשוב והאינטגרציה שתתמקד בתחומים הצומחים בשוק ה-IT בישראל".
עוד הוסיף שרון: "הקבוצה פועלת לאיתור השקעות בתחומים משיקים ומשלימים לפעילות הקבוצה וליכולותיה התחרותיות, דבר שיאפשר הגדלת התשואה לבעלי המניות באמצעות כניסה לתחומי פעילות צומחים. אנו נעשה כל זאת, תוך שמירה על מבנה הון מאוזן, תוך שאיפה לחזור לחלוקת דיבידנד".
רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes: "אנו מתקדמים עם התוכנית העסקית לשינוי המבני בחברות הבנות שעיקרו הקמת חברת אינטגרציה נפרדת ומיזוג פעילות בזק בינלאומי ל-yes, מהלך שיאפשר לנו להציע ערך משמעותי ללקוח, תוך הגברת התחרות בשוק התקשורת והבטחת חוזקן של החברות. לאחרונה נחתם הסכם עקרונות עם וועדי העובדים שמעגן את קידום התכנית".
 
עוד ציין גוראון, כי "אנחנו מסכמים רבעון חזק בשלוש החברות: בפלאפון וב- yes אנחנו רואים עלייה במדדים הפיננסיים, לצד עלייה מתמדת בכמות המנויים ובבזק בינלאומי אנחנו רואים צמיחה בשירותים העסקיים של החברה. זאת לצד התקדמות מהירה בפריסת הטכנולוגיות החדשות בחברות - טכנולוגיית דור 5 בפלאפון שבאה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה