השוק

מורגן סטנלי: זו המניה שצריך להכניס לתיק ההשקעות ב-2022

בנק ההשקעות מורגן סטנלי מעריך שמניות החומרה יסבלו בשנה הבאה משחיקה בשולי הרווח ומירידה ברווחים, אבל בכל זאת מניה אחת הוא ממליץ להכניס לתיק ההשקעות בשנה הבאה
ניצן כהן |  2
הבורסה לניירות ערך בניו יורק (צילום unsplash)
בנק ההשקעות מורגן סטנלי מעריך שהתשואות של מניות הטכנולוגיה בשנה הבאה יהיו נמוכות יחסית בעיקר בשל הראלי של המניות אלה בשנתיים האחרונות. "התימחורים גבוהים והסיכון גבוה ולכן אנחנו מצפים לביצועים חלשים יחסית של מניות הסקטור" כותבים בבנק ההשקעות.
באשר למניות החומרה, מעריכים בבנק ההשקעות, צריך לצפות לשחיקה בשולי הרווח ובצמיחה מתונה במונחי רווחיות ולכן הם צופים לשחיקה בתשואות שיניבו המניות שלהן.
 
יחד עם זאת, מניה אחת צפויה להציג ביצועים עודפים ובמורגן סטנלי אומרים שהם ממליצים להכניס אותה לתיק ההשקעות ב-2022. המניה היא אפל. במורגן סטנלי אומרים שלאפל יש בסיס הכנסות מוצק וקהל לקוחות נאמן. המוצרים של אפל מאופיינים בשולי רווח גבוהים יחסית לענף והיא צפויה להשיק את מוצרי המציאות הרבודה שלה מה שאמור להגדיל את ההכנסות והרווחיות.
במורגן סטנלי מעניקים למניה המלצת "תשואה עודפת" עם מחיר יעד של 200 דולר. בבנק ההשקעות חוזרים ומדגישים כי הם צופים תשואות נמוכות יחסית במניות הטכנולוגיה עם דגש על מניות חברות ה-IT וחברות החומרה כשאפל צפויה להמשיך להיות הכוכבת של תיק ההשקעות ב-2022.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סייברוואן הישראלית מעניינת (ל"ת)
    ניר 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מורגן נוכלים אל.תכנסו לאפל
    רי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המכירות יורדות בזמן שהמניה עלתה בטריליון
    סגור