השוק

סיטי בנק מעלה את ההמלצה לנטפליקס וספוטיפי; "המניות זולות"

האנליסט ג'ייסון באזינט כותב היום ללקוחות הבנק כי הירידות במניות נטפליקס וספוטיפיי חדות מידי והן יצרו הזדמנות קניה; למרות העלאת ההמלצה בסיטי מורידים את מחיר היעד לרמה של 240 דולר לספוטיפיי ו-450 דולר לנטפליקס
ניצן כהן | 
ספוטיפיי דירוג (צילום אילוסטרציה freepik)
הירידות החדות בנאסד"ק מתחילת השנה יצרו מספר הזדמנויות קניה. האנליסט ג'ייסון באזינט מסיטי בנק כותב ללקוחות הבנק ששתי מניות כאלה הן ספוטיפיי ונטלפיקס. "הירידות במניות האלה חדות מידי והן יוצרות הזדמנות - הן זולות כרגע" הוא כותב תוך שהוא מעלה את ההמלצה לשתי המניות ל"קניה".
למרות שבאזינט מעלה את ההמלצה לשתי המניות הללו הרי שהוא מוריד את מחיר היעד של ספוטיפיי מ-275 דולר ל-240 דולר ואת מחיר היעד של נטפליקס מ-595 דולר ל-450 דולר. כלומר, באזינט מעריך שמניות ספוטיפיי זולות אך פוטנציאל העליות שלהן מוגבל.
 
בסיטי כותבים ללקוחות שלהם שאמנם הם צופים צמיחה בקצב איטי יותר הן של נטפליקס והן של ספוטיפיי אך שתי החברות יכולות לנצל טוב יותר את בסיס הלקוחות שלהן. כך למשל ספוטיפיי יכולה לשפר את המוניטזציה של מודעות הפרסום שהיא מציגה ללקוחות הקיימים שלה וכך למעשה יכולה "לסחוט את הלימון" טוב יותר מכפי שהיא עושה וכעת ואלה וקטורים נוספים לוקטורים הרגילים שעליהם מדברים כשמנתחים את ספוטיפיי.
באשר לנטפליקס, בסיטי כותבים כי יש לחברה יכולת תימחור מצויינת, כלומר היא יכולה להעלות מחירים ללקוחות הסופיים או להוריד מחירים לספקי התוכן או גם וגם כששתי הפעולות האלה יכולות בנקל לפצות על ההאטה בקצב העלייה במספר המנויים. 
חברות טכנולוגיה מבוססות מנויים משלמים סבלו מתחילת השנה מירידות חדות מידי ולכן אם מתמחרים מחדש את המניות שלהן ניתן לראות שהן נסחרות במחירים נוחים, סיימו בסיטי בנק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה