השוק

עסקת ענק לאחים זיסאפל, זה הסכום המסתמן

חברת הגנת הסייבר הישראלית רדיפלואו במכירת ענק: קבוצת סבנצ'י הטורקית תרכוש את הסטארט אפ הישראלי שפיתח פתרונות בתחום אבטחת סייבר לתשתיות קריטיות. שווי העסקה הכולל עשוי להגיע ל-140 מיליון
מערכת ice | 
האחים זיסאפל (צילום יחצ)

קבוצת סבנצ'י הטורקית הודיעה על רכישת השליטה בסטארט אפ הסייבר רדיפלואו (Radiflow), של האחים זיסאפל. חברת הגנת הסייבר הישראלית שפיתחה פתרונות בתחום אבטחת סייבר לתשתיות קריטיות תימכר בעסקת ענק. הרכישה תתבצע על ידי חברה בת של הקבוצה בשם DX טכנולוגיות, שהוקמה בהולנד כדי לבצע עבורה רכישות ברחבי העולם.
 


על פי הדיווח בדה מרקר העסקה תתבצע בשתי פעימות: בשלב הראשון, החברה הרוכשת תשקיע 45 מיליון דולר במזומן. חלק מהכסף ייכנס לקופת החברה וחלקם ישמשו לרכישת מניות מבעלי מניות קיימים. בשלב השני, החברה הטורקית תרכוש בשלב מאוחר יותר את שאר מניות רדיפלואו עד 2025. 


גורם המקורב לפרטי העסקה ציין כי ההשקעה הנוכחית מתבצעת לפי הערכת שווי של 70 מיליון דולר, ואילו השווי בשלב הבא מותנה בגורם נוסף: ביצועי החברה, והוא צפוי להיות בין 100 ל-140 מיליון דולר. בשלב הבא תוסיף Sabanci Group בין 40 ל-60 מיליון דולר, כך שהסכום הכולל שהיא תשלם ינוע בין 85 ל-105 מיליון דולר. 

האחים יהודה וזהר זיסאפל הקימו את רדיפלואו בשנת 2009 בתוך קבוצת רד. כיום מעסיקה החברה כ-40 עובדים בסך הכול, מתוכם 30 עובדים בישראל.
ברדיפלואו דיווחו כי ההכנסות שלה הוכפלו בשנה שעברה, כתוצאה ממערכת חדשה שפיתחו שמבצעת הערכת סיכונים באמצעות יצירת מתקפות סייבר מדומות על תשתיות פיזיות. כמו כן מקווים בחברה כי הנוכחות של החברה הטורקית בתחום התעשייה תעזור לה להתפתח.
מנכ"ל החברה, אילן ברדה, מסר בהודעה לעיתונות: "אנו מאמינים כי השלב הבא בניהול סיכונים בתחום המערכות תפעוליות מבוסס על מדדי ייחוס בתעשייה, ושיתוף הפעולה שלנו עם החברות הבנות של סבנצ'י יספקו לנו תובנות עומק לגבי ענפי התעשייה השונים, ויעזרו לנו לספק ללקוחות פתרונות קצה מובילים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה