השוק

קשת וקסטרו במהלך ענק: עסקה בשווי עשרות מיליוני שקלים

חברת הבת של קסטרו, המחזיקה במותג אורבניקה, תפרסם בכל הפלטפורמות של קשת בהיקף של 60 מיליון שקל וזאת בתמורה למניות עתידיות לקראת הנפקה. העסקה מגלמת שווי של 1.2 מיליארד שקל לחברת פאלו ריטייל
מערכת ice |  1
ויקטור וקרט, רון רוטר (צילום רונן אקרמן, Magma Images, אביב חופי)
קשת החזקות ממשיכה במודל העסקי לרכישת מניות פוטנציאליות בתמורה לשטחי פרסום, והפעם בעסקת ענק עם חברת האופנה קסטרו בשווי של עשרות מיליוני שקלים.
חברת פאלו ריטייל, בעלת מותג האופנה אורבניקה שהינה חברת בת בבעלות מלאה של קבוצת קסטרו-הודיס, הודיעה היום (שלישי) על הסכם השקעה בשווי של 60 מיליון שקל על ידי חברת ההשקעות של קשת, "קשת החזקות" - בראשות ויקטור וקרט, בחברת אורבניקה. במסגרת ההסכם תפרסם אורבניקה בכל הפלטפורמות של קשת בהיקף של 60 מיליון שקל.
 
בתמורה להשקעה של 60 מיליון שקל בשטחי פרסום, תקבל קשת מניות עתידיות לאחר הנפקת פאלו ותחזיק כ-4.99% מהחברה, ומשכך מעריכים את החברה בשווי של 1.2 מיליארד שקל לפני ההנפקה.
העסקה תתבצע על פני 5 שנים, אשר תוארך אוטומטית בתקופה של שנתיים ככל ופאלו לא תנצל את כלל השירותים עד תום התקופה האמורה. הסכם ההשקעה כפוף להשלמת הנפקת פאלו עד ל-30.9 השנה.
 
רון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס מסר לאחר ההודעה כי "הסכם ההשקעה של 'קשת החזקות' במותג האופנה אורבניקה מקבוצת קסטרו-הודיס, מהווה עבור הקבוצה שיתוף פעולה משמעותי לקראת ההנפקה של אורבניקה. הסכם זה יאפשר חיזוק והעמקת העוצמה של מותג 'אורבניקה' ומיצובו כאחד ממותגי האופנה והלייף סטייל המובילים בישראל בחנויות ובזירת האונליין".
רוטר הוסיף כי, "אנו מאמינים כי שיתוף פעולה זה עם  קשת, קבוצת התקשורת המובילה והחזקה בישראל, מהווה חיבור איתן ויציב לשתי הקבוצות". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין על החברה הזאת קסטרו אחלה אנשים ואחלה מותג, בהצלחה! (ל"ת)
    קסטרואיסט 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור