השוק

בשורה לישראלים: זה ההסכם שצפוי להיחתם באיחוד האמירויות

משרד הכלכלה והתעשייה מודיע כי מחר צפוי להיחתם ההסכם, ובמסגרת כך בין ישראל לאיחוד האמירויות יוגדר איזור סחר חופשי שיאפשר הגדלת ייצוא וייבוא בין המדינות ואפשרויות סחר נוספות
מערכת ice | 
דובאי (צילום unsplash)
שרת הכלכלה והתעשייה, אלופה במיל' אורנה ברביבאי ושר הכלכלה האמירתי, עבדאללה בין טוק אל מארי יחתמו מחר בבוקר על הסכם אזור סחר חופשי בין המדינות, במעמד שייערך בדובאי.
ההסכם, שהינו מקיף, ומשמעותי, צפוי להגדיל את הסחר בין המדינות, בסחורות ובשירותים, להגדיל את היצוא הישראלי לאיחוד האמירויות ולהעניק פטור ממכס באופן מיידי או הדרגתי על 96% מהסחר בין המדינות: מזון, חקלאות, קוסמטיקה, ציוד רפואי, תרופות ועוד
 
ההסכם כולל סוגיות רגולציה ותקינה, מכס, שת"פ, רכש ממשלתי, סחר אלקטרוני ושמירה על זכויות קניין רוחני במסגרת נסיעתה תחתום השרה ברביבאי גם על מזכר הבנות לשיתוף פעולה ביצור מתקדם ותיפגש עם שרים, בכירי ממשל ונציגי חברות ותאגידים לשם חיזוק קשרי הסחר בין המדינות.
שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי: "זהו ביקור בעל חשיבות אסטרטגית ליחסים הכלכליים בין מדינת ישראל לאיחוד האמירויות הערביות, במסגרתו אחתום על הסכם הסחר החופשי ואקדם שורה של שותפויות כלכליות. יחד נסיר חסמים ונקדם סחר מקיף וטכנולוגיות חדשות, שיהוו בסיס איתן לדרכנו המשותפת, יתרמו לרווחת האזרחים ויקלו על עשיית עסקים. מדובר בהסכם סחר חופשי, מלא, ראשון, אל מול מדינה ערבית, המתקיים זמן קצר כל כך לאחר כינון היחסים הדיפלומטיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה