השוק

חברת סייברוואן גייסה 13 מיליון דולר ותחל להסחר בנאסד"ק

החברה הישראלית שפיתחה מערכת למניעת תאונות דרכים בעקבות שימוש בנייד, השלימה גיוס מוצלח ותכנס לבורסה האמריקאית
מערכת ice | 
שיחה בזמן נהיגה (צילום freepik)
סייבר וואן הישראלית, חברת טכנולוגיה העוסקת בתכנון, פיתוח ומסחור של פתרונות בטיחות תחבורה שנועדו להציל חיים על ידי מניעת תאונות דרכים כתוצאה משימוש בטלפונים ניידים בזמן נהיגה, הודיעה היום (שישי) על תמחור של הנפקה ראשונית חיתום בארה"ב של 2,941,918 יחידות, שכל אחת מהן מורכבת ממניות פקדון אמריקאיות (ADS) וצו אחד לרכישת ADS אחת, ו-208,282 יחידות.
יחידות ממומנות מראש, שכל אחת מהן מורכבת מצו ממומן מראש אחד לרכישת ADS אחד וצו אחד לרכישת ADS אחד, במחיר לציבור של $4.13 ליחידה (4.129$ ליחידה ממומנת מראש), תמורת ברוטו של כ-$13 מיליון, לפני ניכוי הנחות חיתום והוצאות הצעה. כתבי האופציה יהיו בעלי מחיר מימוש לכל כתבי האופציה של $5.00, הם ניתנים למימוש מיידי, ותוקפם יפוג חמש שנים ממועד ההנפקה.
 
ה-ADS (או כתבי אופציה ממומנים מראש במקומם) וכתבי אופציה שהם חלק מהיחידות ניתנים לרכישה רק יחד בהנפקה, אך יונפקו בנפרד. כתבי האופציה הממומנים מראש לא יירשמו בבורסה כלשהי. בנוסף, SaverOne העניקה לחתמים אפשרות של 45 יום לרכוש עד 469,654 אופציות נוספות או כתבי אופציה ממומנים מראש ו/או 469,654 כתבי אופציה לרכישת ADS לכיסוי הקצאות יתר, אם בכלל, במחיר ההנפקה לציבור, פחות הנחת החיתום.
החברה מתכוונת להשתמש בתמורה להרחבת מכירות ושיווק גלובליות, לפיתוח פתרונות דור 2.0 ו-3.0 של SaverOne, מחקר ופיתוח, הון חוזר ומטרות תאגיד כלליות ורכישות עתידיות אפשריות. כתבי האופציה צפויים להתחיל להיסחר בנאסד"ק ב-3 ביוני 2022 תחת הסמלים "SVRE" ו-"SVREW", בהתאמה. ההנפקה צפויה להיסגר ב-7 ביוני 2022, בכפוף לעמידה בתנאי הסגירה המקובלים.
הודעה לעיתונות זו לא תהווה הצעה למכירה או שידול להצעה לקנות, וגם לא תהיה מכירה של ניירות ערך אלה בכל מדינה או תחום שיפוט שבהם הצעה, שידול או מכירה כאלה יהיו בלתי חוקיים לפני הרישום או ההסמכה. על פי חוקי ניירות הערך של כל מדינה או תחום שיפוט כאלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה