השוק

הסטארטאפ הישראלי עם גיוס ענק, זה הסכום

Finout, שפיתח פלטפורמה ייחודית לניתוח וניהול הוצאות בענן המסייעת לחברות לתכנן מודלים עסקיים, לתמחר נכון ולהתייעל, נחשף עם הכרזה על גיוס כולל של 18.5 מיליון דולר
מערכת ice | 
יזהר רועי ואסף (צילום שלומי מזרחי)
הסטארטאפ הישראלי Finout, שפיתח פלטפורמה ייחודית לניתוח וניהול הוצאות בענן המסייעת לחברות לתכנן מודלים עסקיים, לתמחר נכון ולהתייעל, נחשף עם הכרזה על גיוס כולל של 18.5 מיליון דולר. 14 מיליון דולר גוייסו כעת במסגרת סבב A בהובלת Team8 Capital ו-4.5 מיליון דולר גוייסו בסבב סיד לפני כשנה והובל על ידי Pitango First.
סבב גיוס A של Finout כלל גם את השותפים: R-Squared Ventures, Jibe Ventures ואריאל מייזלוס. בסבב הסיד השתתפו בנוסף לPitango - אנג'לים מובילים וקרן הסיד toDay Ventures. על רקע האקלים הנוכחי בשוק והצורך הגובר בפלטפורמה, Finout צפויה להתרחב משמעותית ולגייס עובדים נוספים, להשקיע בפיתוח המוצר ולהרחיב את פעילותה בארץ ובעולם.
Finout הוקמה ב-2021 על-ידי רועי רבהון, מנכ"ל החברה, אסף ליואנו, מנהל מוצר ראשי בחברה ויזהר גלבוע, מנהל טכנולוגי בחברה. רועי ואסף עבדו יחד בחברת Logz.io, לאורך הדרך בעבודתם המשותפת הם נתקלו בסוגיות רבות סביב הנושא הפיננסי – מהי עלות הלקוח? האם הגדילה של חשבונית הענן הגיונית? וכך הם החליטו להקים סטארטאפ שיפתור את הבעיה יחד עם יזהר, אשר שירת עם רועי ביחידת 8200. כיום Finout מעניקה את שירותיה לעשרות לקוחות בניהם ניתן למנות את: WalkMe ,Riskified ,Hunters ,Logz.io ,Singular ,Pixellot ומעסיקה כ-22 עובדים במשרדיה בתל אביב.
"התיקון בשוק הטכנולוגי העביר את המיקוד מצמיחה בשורה העליונה ליעילות עסקית, רווחיות ומדדים בריאים להצלחה בטווח הארוך״, אמר לירן גרינברג, מייסד-שותף ושותף-מנהל ב-Team8 Capital. ״ניהול הוצאות בענן, והתאמתן לתמחור, הכנסות ושולי רווח קפצו לראש סדר העדיפויות של הדריקטוריונים בחברות מבוססות טכנולוגיה. Finout הפכה למובילה בשוק ה-FinOps ומאפשרת לאנשי הכספים, הפיתוח והטכנולוגיה לדבר בשפה אחת ומשותפת, לעצב מודלים עסקיים ושיטות תמחור נכונות, ולנטר יעילות ורווחיות. פגשנו עשרות חברות שמתמודדות עם הבעיה הזו ללא פיתרון עד שפגשו את Finout ואנחנו נרגשים להוביל את סיבוב ההשקעה בחברה שמובילה את מהפיכת ה-FinOps בארגונים״.
"אנחנו רואים חברות בכל הגדלים שמשתמשות ב-Finout בשביל לשפר את האחריות של מהנדסים על עלויות הענן", אמר רועי רבהון, שותף-מייסד ומנכ"ל Finout, והוסיף: "בטווח הרחוק, שיפור משמעותי של שולי הרווח קורה בגדילה. לחסוך 20% מהעלויות בצורה מיידית זה מדהים - אבל זה רק תיקון מהיר שלא מגיע מהשורש. בשביל לשמור על עלויות ענן שגדלות בצורה בריאה לאורך זמן ולהציג שולי רווח טובים יותר, עסקים צריכים למדוד את העלות שלהם ביחס לביצועים העסקיים כדי לקבל החלטות מבוססות מידע, ולגרום למהנדסים לפעול."
 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה