השוק

מייסד גט גייס כ־35 מיליון דולר, כוכבי ה-NBA השקיעו

רועי מור, ממייסדי גט, בסבב גיוס מוצלח לחברה שלו ג'קפוט, המביאה את מהפכת הלוטו הממוחשב לארצות הברית. בין המשקיעים שחקני ה־NBA ג'יימס הרדן וג'ואל אמביד, שחקן ה־NHL מרטין ברודר, בעלי קבוצות ובכירים. החברה תפעיל אתר ואפליקציה בהמשך השנה
מערכת ice | 
טופס הלוטו הזוכה (צילום צילום מסך UPI)
טופסי לוטו ממוחשבים להגרלות בארה"ב - זו הבשורה מושכת ההשקעות מבית חברת ג'קפוט של רועי מור. לאחרונה סיימה החברה סבב גיוס כספים של כ־35 מיליון דולר, כך מדווח אתר 'כלכליסט'. בין המשקיעים בסבב הנוכחי כוכבי NBA ו־NHL, בעלי קבוצות בייסבול ובכירים בעולם הגיימינג. ההשקעה תאפשר לחברה להפעיל אתר ואפליקציה בהמשך השנה.
רועי מור, ממייסדי אפליקציית הנסיעות הישראלית גט (Gett), הקים ב־2016 את ג'קפוט העוסקת בתחום הגרלות הלוטו בארה"ב ומנסה לאפשר רכישה ממוחשבת של כרטיסי הגרלה דרך הרשת. כיום זהו שוק המוערך ב־100 מיליארד דולר ומבוסס ברובו על כסף מזומן, כשכרטיסי ההגרלה נרכשים בעיקר בקיוסקים, חנויות נוחות ותחנות דלק. מרבית הגרלות הלוטו בארה"ב אינן פתוחות עדיין למשתמשים מקוונים בשוק. רק 7% מהרכישות נעשות אונליין.
לאחרונה סיימה החברה סבב גיוס של כ־35 מיליון דולר בהשתתפות שחקני ה־NBA ג'יימס הרדן וג'ואל אמביד, שחקן ה־NHL מרטין ברודר. 
 
שותפו של מור להקמה היה אקשאי קאנה, מנכ"ל החברה כיום ובעברו בכיר בענקית הכרטיסים סטאבהאב. בשלביה הראשונים השקיעו בחברה גיגי לוי, המשקיע המוביל בישראל בתחום הגיימינג ואחד מהשותפים בקרן NFX ודייב וייזר, מייסד גט שפרש לאחרונה ממנה. הפיתוח של החברה נעשה בסרביה ואין לחברה עובדים ישראלים.
החברה פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לכל אדם לשלוח טופס לוטו ממחשב ביתו או מהאפליקציה. ברגע שאדם ממלא טופס באתר החברה, עובדי החברה מקבלים את הפלט וממלאים עבורו טופס ידני עם המספרים שבחר ושולחים עבורו את הטופס. לאחר מכן מקבל המשתמש את הטופס סרוק לאפליקציה. ההשקעה החדשה תאפשר לג'קפוט להתחיל להפעיל את האתר והאפליקציה שלו מאוחר יותר השנה במקומות נבחרים שבהם מותרת מכירת כרטיסי הגרלה מקוונת כמו מדינות ניו יורק, ניו ג'רזי, טקסס, אוהיו ואורגון. הפעילות של החברת מפוקחת רגולטורית.
 
בין שאר המשקיעים בחברה ניתן למנות את קרן ההשקעות Accomplice שהוקמה על ידי בכירים בענקית הגיימינג דראפט קינג, קבוצת קראפט, מהבעלים של קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס, קבוצת Haslam Sports, הבעלים של קבוצת הפוטבול קליבלנד בראונס, סם קנדי נשיא קבוצת הבייסבול בוסטון רד סוקס, מייקל רובין מנכ"ל חברת הגיימינג Fanatics וג'ייסון רובין מנכ"ל דראפט קינג. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה