השוק

מנכ"ל זירוקס הלך לעולמו בגיל 59 מסיבוכי מחלה

ג'ון ויסנטין, הבוס של ענקית השכפול מאז 2018, הלך לעולמו בטרם עת מ"מחלה מתמשכת לא ידועה". מניות החברה ירדו ביותר מ-35% עד כה השנה
מערכת ice |  1
בניין זירוקס (צילום צילום מסך)
מנכ"ל חברת זירוקס (Xerox), ג'ון ויסנטין, הלך לעולמו בגיל 59 לאחר שחווה סיבוכים מ"מחלה מתמשכת לא ידועה", כך הודיעה החברה ביום רביעי השבוע. גורמים רשמיים של זירוקס מסרו כי ויסנטין, מנכ"ל החברה וסגן יו"ר החברה, "נפטר באופן בלתי צפוי". 
סטיב בנדרוצ'ק, מראשי החברה, שישמש כמנכ"ל זמני במקום ויסנטין, מסר בהצהרה: "כולנו עצובים מאוד מהחדשות הטרגיות הללו ושומרים על משפחתו בראש מחשבותינו בתקופה קשה זו... החזון של ג'ון היה ברור, וצוות זירוקס ימשיך להגשים אותו - לא רק כדי לעמוד בהתחייבויות שלנו לבעלי המניות, הלקוחות והשותפים שלנו - אלא גם לרדוף אחרי המורשת של ג'ון".
 
"משפחת זירוקס עצובה מאוד מהאירוע בטרם עת זה ומרחמת את תנחומיה ​​הלבביים לאשתו של ג'ון, לחמש בנותיו ולמשפחתו", נמסר עוד הודעת החברה.
ויסנטין המנוח הפך למנכ"ל זירוקס במאי 2018. מינויו למנכ"ל וסגן יו"ר נבע מהסכם בין מועצת המנהלים של זירוקס לבין המשקיע האקטיביסט קארל איקאן, שהתנגד לתוכנית להתמזג עם פוג'יפילם היפנית, ונותר בעל המניות הגדול ביותר של זירוקס. ויסנטין הוביל את החברה בתקופה סוערת שבה הביקוש לשירותי הדפסה ירד במהלך מגיפת ה-COVID-19. יו"ר זירוקס, ג'יימס נלסון, ציין כי ויסנטין עמד בראש התמקדות חדשה ב"שירותי דיגיטלי ו-IT, שירותים פיננסיים וטכנולוגיות משבשות" בשנים האחרונות.
 
תחת הנהגתו של ויסנטין, זירוקס פתחה בהצעת רכש עוינת של 35 מיליארד דולר עבור Hewlett-Packard, אך החברה נטשה את האופציה כשמגיפת הקורונה החלה להכביד (למרות שאיקאן המחזיק במניות גדולות בשתי החברות דחף להמשך העסקה). לפני תפקידו ב-Xerox, ויסנטין עבד כיועץ ב-Apollo Global Management וכמנהל ב-HP ו-IBM, לפי עמוד הלינקדאין שלו.
מניית זירוקס נפלה ביותר מ-2% במסחר המוקדם ביום חמישי במהלך ירידה רחבה יותר בשוק המניות. מניות החברה ירדו ביותר מ-35% עד כה השנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכונת הצילום חרא (ל"ת)
    א 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור