השוק

בשורה גדולה לשוכרי הדירות: ערבות דיגיטלית תוך דקות

חברת הפינטק הישראלית OBLI מציעה ערבות דיגיטלית לשוכרי ולמשכירי דירות - תהליך המקצר הליכים מימים לדקות ספורות, ובעיקר מייתר את הצורך לכלוא כסף בבנק
מערכת ice | 
הצוות של אובלי (צילום יחצ)
בשורה טכנולוגית מהפכנית ליותר מ-2 מיליון שוכרי דירות: חברת הפינטק אובלי (OBLI) מציעה ערבות דיגיטלית למשכירי דירות מבלי לכלוא כסף בבנק.
 
אובלי השיקה לאחרונה שירות חדש, המאפשר לשוכרי נכסים להעניק ערבות לבעלי נכסים בצורה דיגיטלית ומאובטחת, ללא צורך בנעילת כספי השוכרים בפיקדון בנקאי. הטכנולוגיה של החברה פותחה בעזרת בית התוכנה הישראלי פרודקטיב שבראשה עומד עידן מלול אשר מכהן גם כ-CTO בפועל של החברה ומעניק לה שירותי פיתוח שוטפים ותמיכה טכנולוגית. 
הפלטפורמה הדיגיטלית של OBLI מאפשרת לשוכרי דירות, לשוכרי נכס מסחרי או עבור אשראי ספקים, באמצעות לחיצת כפתור, להימנע מכליאת הכספים בבנק ומכל התהליכים הבירוקרטים הכרוכים בהליך, לרבות מילוי פיזי של מסמכים והגעה לסניף הבנק, עם כל בזבוז הזמן והטרטור הנלווים לכך.
 
הפלטפורמה שפיתחה אובלי, היא הראשונה בישראל שמאפשרת בתהליך פשוט ומהיר להנפיק ערבות בנקאית ללא פקדון עם עמלת אשראי אחת קבועה בגובה 6.5% בלבד, שניתנת לפריסה על פני 12 תשלומים.
פרודקטיב, בית התוכנה שאחראי על תהליך הפיתוח הפלטפורה הדיגיטלית של אובלי, כולל שורה של מומחי תוכנה, עיצוב ומוצר מישראל והעולם, בעלי ניסיון רב. היתרון שפרודקטיב העניקה לאובלי וחברות נוספות הוא בגמישות מירבית בתהליך הפיתוח והיכולת להציע מומחים שונים כדי לייעל ולהאיץ סביבות פיתוח של חברות מסורתיות וחברות טכנולוגיה.
הצורך בערבות לשכירות דיגיטלית עולה: בחודשים האחרונים, יוקר השכירות בישראל עולה יותר ויותר לכותרות, כשאנחנו עדים לעליות מחירי השכירות בערים רבות בישראל. כחלק מהליך השכירות, לא פעם דורשים בעלי הדירות לקבל לידם ערבות בנקאית, שיכולה להגיע לעד 3 חודשי שכירות. עד לאחרונה האפשרות היחידה להפקיד את הערבות היא באמצעות מסמך משפטי-בנקאי שהונפק ע"י הבנק, שהיה ערב לפרעונו. אותה ערבות הכריחה את השוכר להפקיד את מלוא כספי הערבות ולא היה ניתן לעשות בהם שום שימוש. כיום הבנקים גובים עמלות שנתית ממוצעת של 5% מסכום הערבות בנוסף לאגרה. כשחלק מהשוכרים, שאין בידם את סכום הערבות, נאלצים לקחת הלוואה בגובה סכום הפיקדון, שמייקרת עוד יותר את ההליך, בגלל הריביות שנגבות מהם מאותו בנק שערב להם.
בזכות הבשורה החדשה, הליך הגשת הבקשה, העלאת המסמכים הנדרשים והאישור מתרחשים בזירה הדיגיטלית, בתוך דקות – באתר המאובטח של אובלי, מבלי להטריח את הלקוח להגיע פיזית למשרדי החברה. כשמבקשי הערבות עוברים בדיקת אשראי מקיפה, ומתחייבים להחזרת סכום הערבות רק במידה ותמומש, כאשר תקופת הערבות הינה עד 18 חודשים. בתום התהליך, מקבלים הלקוחות למייל קובץ ערבות דיגיטלית מאובטח, עם מערכת התראות אוטומטית שמזכירה להם לחדש את הערבות לקראת פקיעתה.
 
הערבות האוטונומית של אובלי מונפקת ע"י חברת גולדנרוד פיננסיים, בעלת רישיון מתן אשראי מורחב של רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון. 
חברת אובלי השיקה לאחרונה קמפיין מושקע מדובר המציע ערבות דיגיטלית ללא פיקדון. כמו כן, עשתה כותרות כאשר אחד מהקמפיינים שלה נבחר בין ששת המובילים בעולם בתחומו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה