השוק

האיש השני העשיר בעולם מתנתק מרוסיה; חברת הבת תימכר

עוד חברה מצטרפת לרשימה העוזבות את רוסיה: תאגיד LVMH שתחתיו מותגים כמו לואי ויטון, קנזו וז'יבנשי
מערכת ice | 
ברנאר ארנו, הבעלים של תאגיד LVMH (צילום פייסבוק)
תאגיד האופנה LVMH, שבבעלות איש העסקים ברנאר ארנו (148 מיליארד, שני רק לאילון מאסק), הודיע היום (שני) כי הוא מוכר את חברת הבת הרוסית שלו לזכיין המקומי של הרשת. כך מסרה החברה הצרפתית היום, כשהיא מצטרפת למבול של עסקים מערביים שעוזבים את המדינה בעקבות המלחמה המתמשכת עם אוקראינה.
המותג של LVMHSephora , לו 88 חנויות ברוסיה עם 1,200 עובדים, יפעל מעתה תחת המותג "Ile de Beaute", רשת מקומית שרכשה LVMH ב-2016, כמה שנים לאחר השקעה ראשונית.
הרשת הקמעונאית החלה במיתוג מחדש של חנויות ברוסיה תחת דגל Sephora בשנת 2018 ועדיין הייתה בתהליך של ביצוע בזמן פרוץ המגיפה העולמית בשנת 2020. החנויות של מותג היופי ברוסיה סגורות מאז תחילת מרץ, אז הודיעו LVMH וחברות יוקרה אחרות שהן מפסיקות את הפעילות במדינה בעקבות פלישת רוסיה לאוקראינה.
 
LVMH אמרה במרץ שיש לה סך הכל 124 חנויות ו-3,500 עובדים ברוסיה. חברות היוקרה האירופיות המובילות בורברי, הרמס, הבעלים של קרטייה ריצ'מונט, קרינג ושאנל סגרו זמנית את חנויותיהם ברוסיה לאחר הפלישה לאוקראינה, שגררה גל של סנקציות מארצות הברית והאיחוד האירופי.
לדברי Sephora, העסקה, שתפנה את הדרך לפתיחתה מחדש של הרשת, כפופה לאישור הגבלים עסקיים. היא לא פרסמה את מחיר העסקה.
 
שמועה שהאיצה את עזיבת החברות מרוסיה, ודחף את המתלבטות, היא הצעת חוק חדשה שרוסיה תוכל להחרים נכסים זרים או להטיל עליהם עונשים פליליים שונים. השמועה גרמה לכמה חברות להאיץ את עזיבתם, כמו נייקי, שהחליטה לעזוב בחודש שעבר לאחר השעיית הפעילות במרץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה