השוק

טוויטר תוקפת את מאסק: "פסול, שגוי, מתנער מההסכם בכוונה"

הרשת החברתית הגישה מכתב שבו היא מכחישה במרץ את טענותיו של אילון מאסק, לפיהן היא הערימה בכוונה תחילה קשיים על מסירת המידע שביקש מאסק, על מנת לברר אם המחיר שהציע עבורה מוצדק. טוויטר אף מאשימה אותו כי חיפש תירוצים לסגת מההצעה
יאיר מור | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום flickr, freepik)
טוויטר לא מתכוונת לאפשר לאילון מאסק לחזור בו מהצעת הרכישה הנדיבה למדי שהגיש לה ברבעון הקודם, כך עולה ממסמך שהוגש בימים האחרונים לרשות לניירות ערך (SEC) על ידי עורך הדין וויליאם סאוויט ממשרד עורכי הדין ששכרה החברה לטיפול בנושא – וכטל, ליפטון, רוזן וכץ.
במכתב תוקפת טוויטר את האיש העשיר בעולם על טענתו לפיה החברה לא עמדה בהתחייבויותיה לפי ההסכם משום שלא סיפקה לו את כל המידע שביקש בזמן שציפה לקבל אותו. לדבריה, עמדת מאסק "פסולה ושגויה, ומהווה התנערות מהתחייבויותיהם על פי ההסכם". היא אף עוקצת אותו ומציינת כי "כפי שעשתה (עד כה), טוויטר תמשיך לספק מידע שיתבקש באופן סביר על ידי מר מאסק על פי ההסכם ולנקוט בחריצות בכל האמצעים הדרושים כדי לסגור את העסקה". מדובר ברמיזה לפיה מאסק דורש כביכול מידע מוגזם רק כדי שישמש תירוץ לנסיגה מההסכם.
 
טוויטר גם זועמת על כך שמאסק טוען במכתבו כי התנהלותה מולו במהלך המו"מ מהווה הפרה של ההסכם מצידה. "בניגוד להצהרות במכתבכם, טוויטר לא הפרה אף לא אחת מהתחייבויותיה על פי ההסכם, וטוויטר לא סבלה, ואינה צפויה לסבול, מהשפעה שלילית ממונית על החברה", היא מצהירה. בתמונת מראה, היא טוענת כי "הביטול לכאורה (של החוזה מצד טוויטר) אינו תקף, ולו מהסיבה האחת שמר מאסק והשליחים האחרים של מאסק הפרו את ההסכם ביודעין, במכוון, בזדון ובאופן מהותי".
המכתב לא סייע במיוחד למניית טוויטר, שסיימה את יום המסחר הראשון של השבוע בבורסת ניו-יורק בצניחה של 11.3% למחיר של 32.65 דולר – כ-39.8% מתחת למחיר שהציע עבורה מאסק (54.20 דולר).
מאסק, ככל הנראה בתגובה למכתב הזה, שיתף באותה רשת חברתית שנאבקת בו שורת ממים שלועגת לה ולמלחמה המתנהלת ביניהם.
 
אילון מאסק |ארכיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה