דיגיטל וטק

אילון מאסק מלגלג על טוויטר: אלה הבדיחות שמריץ בציוצים

אחרי התביעה שהוגשה נגד אילון מאסק שביטל את עסקת טוויטר בתום שלושה חודשים של התנדנדות, אילון מאסק בוחר ללעוג לרשת החברתית שעלולה לגרוף ממנו פיצויי עתק

מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום pixabay)
המיליארדר אילון מאסק מלגלג על המאבק המשפטי ממושך ומתרחב עם טוויטר לאחר שביטל את הסכם ההשתלטות שלו עם החברה בשווי 44 מיליארד דולר.
מאסק השתמש בפלטפורמה עצמה, אותה הוא כבר לא מעוניין לקנות כדי ללעוג להנהגתה של טוויטר. בפרסום ברשת החברתית צייץ מם שכלל תמונות שלו "מגיב" למאבק המשפטי ברמות שונות של שעשוע - והתייחס לסבירות לגילויים נוספים של מספר הספאם-בוטים בבסיס המשתמשים של טוויטר.
המם כלל את הטקסט המגחך, "הם אמרו שאני לא יכול לקנות את טוויטר, ואז הם לא יחשפו מידע על הבוט. עכשיו הם רוצים להכריח אותי לקנות טוויטר בבית המשפט, אז הם חייבים לחשוף מידע על הבוט".
 
מאסק גם שיתף מם ובו תמונה של השחקן צ'אק נוריס לצד לוח שחמט עם הכיתוב "צ'אקמייט", אם כי לא ברור אם התמונה הזו הייתה התייחסות לקרב המתקרב שלו עם הלוח של טוויטר.
מאוחר יותר באותו היום, מאסק המשיך ברצף הציוצים  עם שכלל עצות לעוקביו כיצד לשפר את הרגלי השינה של הנהלת טוויטר, "לשיפור איכות השינה, הרם את ראש המיטה בכ-3" או 5 ס"מ ואל תאכל 3 שעות לפני השינה", כתב.
  
נזכיר סוגיית הספאם בוט היתה העילה המרכזית בהחלטה של ​​מאסק לסגת מההסכם שלו עם טוויטר בסך 44 מיליארד דולר, והוסיפה עוד טוויסט לדרמה בת חודשים בנוגע למעורבותו הפוטנציאלית בעתיד החברה. מאסק הסכים בתחילה לרכוש את טוויטר ב-54.20 דולר למניה בסוף אפריל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה