השוק

ישראכרט ובנק הפועלים בהסכם אסטרטגי: תעביר לבנק 50 מיליון שקל

ישראכרט תתפעל את כרטיסי האשראי של בנק הפועלים ב-8 השנים הקרובות, ותשלם לבנק סכום משמעותי של 50 מיליון שקל ברבעון תמורת "תחזוקת" מלאי הכרטיסים הקיימים
ניצן כהן |  1
בנק הפועלים וישראכרט (צילום Pixabay ,Magma Images)
בנק הפועלים וישראכרט הגיעו להסכמות לפיהן ישראכרט תתפעל את כרטיסי האשראי של הבנק למשך 8 שנים ובתמורה ישתנה מודל התגמול באופן משמעותי. בעקבות שינוי מודל התגמול, תרשום ישראכרט הוצאה בדוחות הרבעון השני בהיקף כספי כולל של 50 מיליון שקל.
 
בחברה מעריכים כי הצמחת הפעילות המשותפת עם בנק הפועלים, לצד סדרה של מהלכים עסקיים וניהוליים, יאפשרו עלייה בהכנסות וימתנו את השפעות ההסכם תוך צמיחה ברווחיות. בין המהלכים ניתן למנות, הארכת הסכמים עם מועדוני הצרכנות הגדולים בישראל, יישום מנועי צמיחה, שימוש בדאטה להצעת מוצרים חוץ בנקאיים, שיתופי פעולה אסטרטגיים ופעולות לשיפור היעילות התפעולית.
תמר יסעור, יו"ר דירקטוריון ישראכרט: "דירקטוריון החברה מברך על שיתוף הפעולה המשמעותי וארוך הטווח בין קבוצת ישראכרט לבנק הפועלים. החברה נערכה וערוכה היטב ליציאתה לדרך של ישראכרט חדשה ועצמאית. האסטרטגיה ותכניות העבודה המעודכנות, בהובלת המנכ"ל רן עוז וההנהלה שגיבש, יצאו לדרך זה מכבר. זו הנבחרת המקצועית והמתאימה ביותר לניהול החברה בעידן החדש ואנו כבר רואים תוצאות בפועל במנועי הצמיחה שהוגדרו".
 
רן עוז, מנכ"ל קבוצת ישראכרט: ״הבחירה של בנק הפועלים בישראכרט מבטאת את עוצמת החברה נוכח התחרות המתגברת והאלטרנטיבות השונות הקיימות בשוק. ההסכם החדש יוצר ודאות לתקופה ארוכה ויאפשר לנו להמשיך ולהצמיח את הפעילות המשותפת לטובת לקוחות בנק הפועלים. מהלך זה מסמן עידן חדש של ישראכרט עצמאית, אשר נערכה לתחרות ולשינויים בשוק  עם מנועי צמיחה חדשים, בהתאם לתוכנית העבודה החדשה ובראי המגמות העתידיות. הגדלת חלקו של הבנק מחדדת את הצורך בשיפור היעילות התפעולית שלנו, כחלק מתכנית זו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראו
    אני 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיד שמשלם תשלום חודשי על אשראי הוא הפראייר בהתגלמותו. שיגידו תודה שאתם בכלל משתמשים בכרטיס שלהם וכל הם יכולים לגבות עמלה .
    סגור