השוק

עסקת מיליארדים בין מותגי היוקרה? הצעד של אסתי לאודר

המותג שעומד לקראת מכירה אפשרית, מגיעה ככל הנראה לשולחן המו"מ דווקא אצל ענקית הקוסמטיקה שאיבדה לאחרונה מיליארדי דולרים
מערכת ice | 
קוסמטיקה. אסתי לאודר (צילום iStock)
יצרנית הקוסמטיקה אסתי לאודר מנהלת מגעים לרכישת מותג היוקרה טום פורד במה שעשוי להיות עסקה של 3 מיליארד דולר, כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל ביום שני, על סמך ציטוטים של אנשים המעורבים נושא.
העסקה הפוטנציאלית, אם תתממש תהיה הרכישה הגדולה ביותר של בעלי מותג קליניק אי פעם, נאמר בדו"ח, והוסיפה כי אסתי אינה המחזרת היחידה של טום פורד.
המהלך עשוי לעזור לאסתי לאודר להגביר את היצע היוקרה שלה בתקופה שבה הביקוש לביגוד ואביזרים יוקרתיים נותר גמיש כאשר צרכני היוקרה ממשיכים לבזבז סחורות למרות אינפלציית שיא בארצות הברית.
מותג היוקרה, שהוקם על ידי מעצב האופנה טום פורד בשנת 2005, ידוע בבגדי הגברים שלו, אך מונה גם בגדי נשים, תיקים, מוצרי קוסמטיקה ובשמים כחלק מקו המוצרים שלו.
 
אסתי מתעניינת במיוחד בעסקי היופי של טום פורד ויכולה לחפש רישיון למוצרי הלבוש של המותג במקום אחר, נכתב בדו"ח.
ידועה גם במותגים כמו La Mer ו-M.A.C., אסתי לאודר, שמניותיה איבדו יותר מ-26% מערכן השנה, בעלת שווי שוק של 97.59 מיליארד דולר, לפי נתוני Refinitiv.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה