השוק

בנק דיסקונט מתחיל לסקר את מטריקס בהמלצת "תשואת יתר"

בברוקראז' של דיסקונט נוקבים במחיר יעד של 97 שקל, מחיר שמשקף פוטנציאל של 15% על מחיר המניה בבורסה; "החברה תצמח בקצב דו-ספרתי הודות לסביבה עסקית תומכת"
ניצן כהן | 
מוטי גוטמן (צילום עידן גרוס)
יש סוגים שונים של חברות הייטק ומטריקס היא חברה מסוג מאוד מסוים. החברה מחזיקה מספר זרועות כמו זרע פיתוח מרשימה שמספקת שירותים לארגונים וזו הזרוע המעניינת של החברה. מטריקס נהנית מתהליכים גלובליים של השקעות ענק במיחשוב כשאת התהליכים האלה מובילות בעיקר ממשלות, ואם נתמקד יותר הרי שמדובר במערכות הביטחון של מדינות שונות. שם למטריקס יש אחיזה לא קטנה, מה שהופך אותה לחברה מעניינת.
הברוקראז' של בנק דיסקונט הכניס את מטריקס ל"כוונות" שלו והפיץ ללקוחות הבנק התחלה של סיקור עם המלצת "תשואת יתר" ומחיר יעד של 97 שקל למניה, מחיר הגבוה ב-15% ממחיר המניה בבורסה.
 
"מטריקס הינה מובילת שוק מערכות המידע בישראל ובפער משמעותי מיתר המתחרים. החברה צפויה להמשיך לצמוח  בקצב דו ספרתי בהכנסות וברווח, הודות לסביבה עסקית תומכות תהליכי טכנולוגיה ודיגיטל" כותבים בדיסקונט.
"מנועי הצמיחה של החברה" הם ממשיכים "נמצאים בפעילות הענן (מגזר הפעילות הכפיל את עצמו בתוך שנתיים בלבד) כאשר רק עכשיו מתחיל מגה הפרוייקט - נימבוס (פרוייקט הענן הממשלתי).
"הפעילות בתחום הביטחוני ובפרט בסייבר, מציבים את החברה בשוק עם פוטנציאל משמעותי בו לחברה יתרון יחסי, בדמות ניסיון מעשי עם מערכות הביטחון בישראל. אנו מעריכים המשך תהליך ההתאוששות במגזר ארה"ב וחזרה לרווחיות בדומה לטרום הקורונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה