השוק

האנליסט הטכני של אופנהיימר: "חושש מההתנהגות של השוק בזמן הקרוב"

הארי ואלד, האנליסט הטכני של אופנהיימר אומר כי הוא חושש מההתנהגות של השווקים בטווח הקצר, וזה המקסימום שניתן להוציא וקרוב להמלצת 'מכירה' לשוק; ואלד מוריד את ההמלצה לסקטור הבנקאות מ'משקל יתר' ל'משקל שוק'
ניצן כהן | 
מניות (צילום vecteezy)
הארי ואלד, האנליסט הטכני של אופנהיימר אומר היום כי הוא חושש מההתנהגות של השוק בטווח הקצר וזה המקסימום שאפשר לקבל מאנליסט בשוק ההון שקרוב להמלצת 'מכירה' לטווח הקצר. ואלד גם מוריד את ההמלצה לסקטור הבנקאות מ'משקל יתר' ל'משקל שוק' וגם זו אמירה מעניינת.
"בעקבות הירידות בשבוע שעבר על רקע קריסת SVB ירד מדד S&P500 אל מתחת לממוצע נע ל-200 יום, והתקרב לשפל של תחילת השנה, במקביל לעליה ביחס בין האופציות Put/Call  המעיד על חששות המשקיעים מהשוק. יחד עם זאת, אין מדובר עדיין במצב פסימיות יתר. החולשה מגיעה הפעם מאפיקי ה"ערך", במיוחד מהמגזר הבנקאי, ואילו אפיקי ה"צמיחה" שהוכו קשות בשנה שעברה מפגינים עוצמה יחסית.
 
"האיזון בין שני האפיקים הללו מספק אופטימיות לגבי שוק המניות האמריקאי אבבל זה בראיה ארוכת הטווח" ואלד רואה את רמת התמיכה הקרובה של ה-S&P500 על 3,764 נקודותעם פוטנציאל לראלי בחודש אפריל הקרוב".
בנוגע לאפיקי הצמיחה (בד"כ הכוונה היא למניות ההייטק והמניות הקטנות יותר), מציין ואלד התנהגות חזקה של מדד Russell 1000 Technology Growth הבולטת במיוחד כנגד חולשה באפיקי "צמיחה" בסקטורים של הבריאות וצריכת המותרות.
בתוך סקטור הטכנולוגיה מדגיש ואלד את ביצועי הייתר של מניות מגזרי השבבים, התוכנה והחומרה, כששאר שלושת האפיקים הללו נמצאים מעל ממוצע נע ל-200 יום, בשונה מה-S&P500 הכללי. במגזר השבבים ממליץ ואלד באופן ספציפי על מניות יצרניות השבבים AMD ו MCHP וכן על מניות ציוד השבבים  KLAC  ו LRCX.
באשר לסקטור הפיננסים, ממליץ ארי ואלד על גישה זהירה יותר, תוך הורדת המלצתו מ-Overweight ל-Market Weight. ואלד נותר בגישה חיובית כלפי מניות מוטות שוק ההון ולנקוט במשנה זהירות במגזר הבנקים האזוריים, עם המלצות "שורט" על קרן סל KRE ועל מניות CMA, PNC ,ZION ו MTB . בנוסף, מזהיר ואלד ממגזר הציוד הרפואי, ומוריד את ההמלצה לסקטור מ-Overweight  ל Market Weight  כולל המלצות מכירה למניות ABT, ELV, MOH ו STE.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה