השוק

חברת כרטיסי האשראי MAX מסתערת על הטסים לחו"ל

חברת כרטיסי האשראי MAX נערכת לעונת הטיסות של חג הפסח ומשדרגת את מועדון הלקוחות שלה כך שהיא תציע cash back בשיעור של 10% מגובה הקניה ב-100 אלף אטרקציות
ניצן כהן | 
רון פאינרו, מנכ"ל מקס (צילום בני גמזו לטובה)
לקראת עונת הטיסות של חג הפסח, חברת כרטיסי האשראי MAX משדרגת את המועדונים שלה ומציעה cash back של 10% מגובה הקניה ל-100 אלף אטרקציות בחו"ל.  
חברת כרטיסי האשראי Max השיקה היום באפליקציה את "Max חו"ל", מתחם חדש  המספק חסכון בעלויות ומענה מתקדם לניהול חווית הנסיעה לחו"ל, לצד קונספט חדש של 10% CashBack בממוצע במעל ל-100 אלף אטרקציות בחו"ל. המתחם מציע לכל לקוחות Max כסף חזרה על החופשה וגם ליווי בכל השלבים: תכנון החופשה, שכולל הזמנת טיסות, מקומות לינה, כרטיסים מוזלים למופעים ולאטרקציות ועוד שלל הטבות, עזרה בניהול תקציב הנסיעה במהלכה ולאחריה, וכמובן טיפול במגוון הצרכים הפיננסים הנלווים - והכל במקום אחד.
 
למעשה, באמצעות "Max חו"ל", כל מחזיקי כרטיס Max יוכלו לנהל את הנסיעה בקלות, להזמין מרכיבים שונים בטיול בצורה דיגיטלית ונוחה ישירות ממתחם חו"ל לפי התקציב ותחומי העניין. החל מטיסות משתלמות, הנחות לאטרקציות ומופעים, ביטוח נסיעות, e-SIM לטלפון הנייד וכן הלאה.
המתחם הושק לאחר הסכם לשיתוף פעולה שהושג עם חברת Bridgify, סטארט-אפ ישראלי שפיתח מערכת מבוססת AI למתן המלצות והנחות למטיילים על חוויות ואטרקציות ביעדי שונים מסביב לעולם. בנוסף, Max הרחיבה את שיתוף הפעולה הקיים והמוצלח עם חברת Move  (לשעבר Smartair), בעלת הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להרכבת חופשות.
מסקר מייצג שערכה לאחרונה Max בקרב למעלה מ-1,000 לקוחות בכל הגילאים, עולה כי 67% מהמשיבים טסו לחו"ל בשנה האחרונה לפחות פעם אחת, 30% טסו בין פעמיים לשלוש פעמים ו-8% טסו למעלה מ-4 פעמים. 72% השיבו כי לוקחים לחופשה גם כרטיס אשראי וגם מזומן, בעוד שכרטיס האשראי נתפס כנוח יותר, מזומן נתפס כמאפשר יותר שליטה בהוצאות.
מנתוני Max על שימוש בכרטיסי אשראי בחו"ל בשנה האחרונה, עולה כי יותר גברים משתמשים בכרטיס אשראי בחו"ל מאשר נשים, והמחזור הממוצע בחו"ל לגברים גבוה ב-16% המחזור הממוצע בחו"ל של נשים. בנוסף, כיום 25% מהלקוחות שמשלמים בחו"ל בכרטיס האשראי למעשה מבצעים את העסקאות עם הטלפון הנייד, זאת בהשוואה ל-10% בלבד בפברואר 2022.
שגית דותן, סמנכ"לית לקוחות פרטיים ב-Max: "ישראלים אוהבים לטוס לחו"ל, המגמה הזו נמצאת בעליה מתמדת, במיוחד בקרב צעירים, והיא דורשת מענה שמשלב ניהול פיננסי לשליטה בהוצאות, חווית לקוח דיגיטלית נוחה וחלקה, לצד הנגשת הטבות והוזלת עלויות החופשה – וזה בדיוק מה שעשינו. כחברה שרואה לנגד עיניה קודם כל את המענה לצרכי הלקוחות, בנינו מוצר שמנגיש את המגוון העצום של החוויות בחו"ל לצד 10% CashBack וכלים לניהול פיננסי של החופשה."
רפי שאולי, מנהל מחלקת שיווק לקוחות פרטיים ב-Max: "Max מובילה את קטגוריית ה-CashBack וידועה כחברה המשתלמת ביותר בעולם ההטבות. היה ברור לנו שיהיה נכון לחבר את השניים להצעת ערך משתלמת עבור 9 מיליון הישראלים שיטוסו השנה לחו"ל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה