השוק

אלביט מכרה מטוסי סיור למדינה באסיה ב-114 מיליון דולר

אלביט מערכות ממשיכה לצבור תאוצה בכל הנוגע לאספקת מערכות נשק מתקדמות למדינות שחוזרות להשקיע בצבאות שלהן; אלביט השלימה היום עסקת ענק במסגרתה תמכור מטוסי סיור למדינה באסיה
ניצן כהן | 
בוצי מכליס מנכ"ל אלביט (צילום ישראל סאן, יחצ, shutterstock)
התערערות היציבות העולמית מביאה את צבאות העולם להתעצמות צבאית אחרי שנים בהן מדינות רבות, אולי רבות מידי הזניחו את הכשירות הצבאית שלהן. אלביט מערכות היא אחת החברות המובילות בעולם בתחום ייצור מערכות הנשק בעלות יעילות מוכחת בשדה הקרב.
כך או אחרת אלביט הודיעה היום (שני) שזכתה בחוזה בשווי של כ-114 מיליון דולר עם מדינה באסיה-פאסיפיק לאספקת שני מטוסי סיור ארוכי טווח (LRPA) המצוידים בחבילת משימה מתקדמת ומקיפה. ההסכם יבוצע על פני תקופה של חמש שנים. שני מטוסי ה-LRPA יתבססו על ATR 72-600 חדש, ואלביט מערכות תשלב בכל מטוס חליפת משימה הכוללת מערכת ניהול משימה, אלקטרו-אופטיקה, מכ"ם, SIGINT, תקשורת ועוד.
יורם שמואלי, מנכ"ל אלביט מערכות כלי טיס: "אלביט מערכות מספקת מטוסי משימה מיוחדים למגוון מדינות ברחבי העולם למעלה מעשור,  כמענה לצרכים מבצעיים ביטחוניים או ממשלתיים. חוזה זה מרחיב את מגוון הפלטפורמות והפתרונות שאנו מציעים ללקוחותינו, תוך מינוף הניסיון הנרחב, והיכולות והטכנולוגיות הקיימות בחברה. אנו גאים לספק פתרונות מתקדמים ללקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה