השוק

פוליפיד בדרך להנפקה פרטית: המשקיעים ישלמו כ-16 מיליון דולר

חברת הביו-פארמה המתמקדת בשיפור תוצאות לאחר ניתוח, חתמה על הסכמי רכישת ניירות ערך עם המשקיעים מוסדיים וקרנות המתמחות במדעי החיים. המחיר: 4.81 דולר למניה. המשקיעים יקבלו אופציות לרכישת עד כ-3.3 מיליון מניות של החברה, במחיר מימוש של 5.5 דולר
מערכת ice | 
ביולוגיה (צילום freepik)
חברת PolyPid Ltd (נאסד"ק: PYPD) חברת ביו-פארמה בשלבים מתקדמים המתמקדת בשיפור תוצאות לאחר ניתוח, הודיעה אמש (חמישי) אמש כי חתמה על הסכמי רכישת ניירות ערך עם משקיעים מוסדיים וקרנות המתמחות בתחום מדעי החיים בהיקף של כ-16.2 מיליון דולר תמורה ברוטו לחברה, במחיר של 4.81 דולר למניה, באמצעות הנפקה פרטית.
את הגיוס הובילו משקיעים קיימים של החברה וקרנות נוספות מתמחות בתחום מדעי החיים. המשקיעים יקבלו אופציות לרכישת עד 3,371,312 מניות רגילות במחיר מימוש של 5.50 דולר למניה. מימוש כתבי האופציות במלואן יביא לתוספת של 18.5 מיליון דולר בתמורה ברוטו לחברה.
 
ה-PIPE צפוי להיסגר ב-9 בינואר 2024, בכפוף לתנאי הסגירה המקובלים. בכוונת החברה להשתמש בהכנסות נטו ממכירת ניירות הערך לניסוי הקליני המתמשך של מערכת SHIELD II שלב 3 למניעת זיהומים עתידיים בחולים העוברים ניתוחי מעי גס, וכן עבור מטרות תאגידיות כלליות.
  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה