רכילות עסקית

ישראכרט מגייסת עשרות סטודנטים: זה המוקד החדש שיוקם

לראשונה בישראל – מוקד שירות לקוחות בתוך קמפוס אקדמי: ישראכרט מקימה מוקד שירות לקוחות בקמפוס רופין ומגייסת עשרות סטודנטים. " יאפשר לסטודנטים לשלב בין לימודים לעבודה באופן אידיאלי"
מערכת ice | 
רן עוז, מנכ (צילום תמי בר שי, freepik)
ישראכרט מקימה מוקד שירות לקוחות אשר ימוקם בשטח קמפוס רופין וצפוי להתחיל לתת מענה ללקוחות החברה כבר בחודש יולי הקרוב. החברה תחל היום בגיוס עשרות עובדים, סטודנטים ותושבי הסביבה, לטובת איוש המוקד החדש.
העובדים שיעבדו במרכז שירות הלקוחות החדש, יהיו עובדי חברת ישראכרט מהיום הראשון וייהנו מאיזון בין לימודים ועבודה באמצעות משמרות נוחות וגמישות וזאת כמובן בשל הסמיכות הפיזית. רבים מהמנהלים בחברת ישראכרט התחילו במוקדי שירות כך שזוהי הזדמנות לסטודנטים להיכנס לחברה גדולה עם אפשרויות קידום למגוון משרות מקצועיות וניהוליות בכירות.

לימור שאקו סמנכ"ל משאבי אנוש של ישראכרט: "אנו גאים להשיק את מוקד השירות הראשון בתוך קמפוס אקדמי אשר יאפשר לסטודנטים לשלב בין לימודים לעבודה באופן אידיאלי, יציע סביבת עבודה נעימה ומשפחתית עם היתרונות של עבודה בחברה מובילה וגדולה כמו ישראכרט. מלבד התנאים הנוחים המתכתבים עם חייהם וצרכיהם של הסטודנטים, העבודה במוקד שירות מהווה הזדמנות ליהנות ממשרת סטודנט עם אופק מוכח בקריירה".

לימור שאקו (קרדיט: מיכה לובטון)
ד"ר ישראל גרמן, סגן נשיא ומנכ"ל המרכז האקדמי רופין: "אנו שמחים על שיתוף פעולה אסטרטגי וחדשני שיביא ערך רב לסטודנטים של רופין ולתושבי האזור כולו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה