רכילות עסקית

יעקב אטרקצ'י במחווה מרגשת לדיירי הבניין שקרס בחולון

אאורה ישראל נבחרה לבנות מחדש את הבניין שקרס בחולון לפני כחודשיים, יעקב אטרקצ'י: "התחדשות עירונית זה עניין לאומי חברתי. התגייסנו לבנות מחדש את הבניין שקרס, לתמוך בדיירים ולהשיא ערך משמעותי לדיירים שנותרו בן לילה ללא קורת גג"
מערכת ice |  4
יעקב אטרקצי (צילום ice)
אאורה מודיעה הבוקר (חמישי) כי נבחרה על ידי דיירי הבניין לבנות מחדש את הבניין שקרס לפני כחודשיים ברחוב סרלין בחולון. כזכור בחודש ספטמבר 2021 פונה בהחלטת המשטרה, כיבוי אש ועיריית חולון בניין ברחוב סרלין בעיר וזאת בשל ליקויים רבים, סדקים וסכנת קריסה ממשית. מספר שעות לאחר שפונו הדיירים  הבניין קרס וחיי אדם ניצלו בנס.
בשל האירוע החריג ולאחר תהליך מזורז - נבחרה חברת אאורה על ידי דיירי הבניין לבנות את הבניין החדש שיוקם במקום זה שקרס.
אאורה תבנה במקום בניין מפואר, עמיד בפני רעידות אדמה ונזקים, בן 10 קומות עם 88 יח"ד חדשות שיחליפו את 33 יח"ד הישנות שקרסו. הדיירים הוותיקים יקבלו בדירות החדשות שלהן מפרטים יוקרתיים, דירה גדולה יותר עם מרפסת, ממ"ד ולכל דירה תהיה חניה. בנוסף ישודרג האזור הציבורי המשותף של הבניין. חברת אאורה התגייסה לסייע לדיירים בשל העובדה כי מאמינה שזוהי המחוייבות הלאומית של כולנו. מתוך ההבנה של מורכבות הסיטואציה, החליטה אאורה להירתם למען תושבי הבניין ולסייע להם בתשלומי שכ"ד במהלך הבנייה.
 
יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "בניית הבניין בחולון במקום זה שקרס – הוא בעיני אירוע לאומי בעל חשיבות חברתית ומוסרית. יש אלפי בניינים מסוכנים בגוש דן וזוהי קריאת השכמה לכל מי שעוסק בנושא. המדינה צריכה לעשות הכול כדי למנוע את קריסת הבניין הבא. כפי שאנחנו חוזרים ואומרים – אין מנוס מלחדש את ישראל. השבוע זה בחולון, מחר זה יהיה בירושלים ובתל אביב".
עוד הוסיף אטרקצ'י ואמר: "על אף שהפרויקט אינו כלכלי אאורה נרתמת לטובת הדיירים ותסייע להם בתשלומי  שכר הדירה כדי להקל עד כמה שניתן על הקושי באובדן הבית הפרטי שלהם.  אנחנו מחוייבים להשיא ערך משמעותי לדיירים ולבנות להם בניין חדש ומפואר שיביא לשיפור באיכות החיים שלהם ושל משפחותיהם".
אדם אלגריסי נציג הדיירים בבניין אמר: "לפני כשלושה חודשים השתנו ברגע חייהם של 32 משפחות, הורים לילדים, מבוגרים, קשישים, ניצולי שואה וחולים כרונים, איבדו את ביתם וללק ניכר איבדו גם את רכושם עלי אדמות. ההירתמות של אאורה לנושא, הצהרת הכוונות והעמידה במילה, כזוכה במכרז וכמוביל פרוייקט חברתי- מוערכת ונותנת תקווה שכל כך נחוצה, תקווה שיהיה פה טוב".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    במה בדיוק עוזר? לא מבין בכלל
    גיורא 12/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה פינוי בינוי קלאסי ופה עוד אישרו מספר יחידות מטורף תמיד הקבלן משלם שכירות בפינוי בינוי סתם פרסומת חינם במסווה של כתבה
    סגור
  • 3.
    כמה מצחיקה הכתבה, יש 33 דיירים, יעשו 88 דיירים, עושים
    שרון 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טובה לדיירים, כל קבלן היה רוצה פינוק כזה של רווח 55 יחידות דיור רווח של לפחות 150%
    סגור
  • 2.
    עכשיו צריך לבנות בשיטות מתקדמות ולגמור את הבניין תוך חו
    בני 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ככה אטרקצ'י ירוויח יפה מאד מהפרויקט.
    סגור
  • 1.
    ישר כח (ל"ת)
    אמיר 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור