רכילות עסקית

זוהר לבקוביץ' בכנס בשיתוף איטורו לשילוב חרדים בהייטק

ארגון DDoS הפועל לקידום חרדים בתעשיית הטכנולוגיה והחדשנות הישראלית, קיים כנס בשיתוף עם איטורו שעסק ביזמות חרדית בהייטק
מערכת ice | 
כנס איטורו (צילום יחצ)
חברת הפינטק איטורו (eToro) אירחה בשבוע שעבר (חמישי) כ-100 משתתפים למפגש שעסק ביזמות חרדית בהייטק.  
במפגש השתתפו בין היתר היזם, איש העסקים וכוכב תכנית 'הכרישים', זוהר לבקוביץ', מנכ"ל ומייסד קבוצת 'ג'רוזלם גלובל ונצ'רס', הרב פרופסור שלמה קאליש ומייסד ריטייל אינוביישן, יוסי רבינוביץ.
המפגש נערך ביוזמת ארגון DDoS הפועל לקידום חרדים בתעשיית הטכנולוגיה והחדשנות הישראלית הנתמך ע"י 'המיזם הלאומי לשילוב חרדים בהייטק' של הג'וינט. ארגון DDoS הוא ארגון חברתי המאגד את כלל עובדי ועובדות ההייטק במגזר החרדי ופועל לקידום ידע ומסייע לחרדים להתמקצע ולהתקדם בתעשיית ההייטק.
שירלי אביבי, מנהלת הגיוס הגלובלית של איטורו אמרה: "קידום ועידוד אנשי מקצוע מהמגזר החרדי בעולם הטכנולוגי הוא יעד חשוב ואנחנו פועלים לכך באיטורו במגוון רב של מחלקות." והוסיפה: "מדובר בסיפורי הצלחה מקצועיים של עובדים ועובדות מהציבור החרדי שהשתלבו במגוון משרות מפתח טכנולוגיות באיטורו ואנחנו שמחים על כך ומעודדים את המגמה הזו".
כידוע, איטורו היא פלטפורמה למסחר בשוק ההון המבוססת על רשת חברתית מקוונת. מטה החברה נמצא בבני ברק, ולה למעלה מ-12 סניפים במדינות מרכזיות בעולם. החברה מציעה מסחר מקוון במגוון נכסים כגון צמדי מטבעות, חוזי הפרשים על סחורות ומדדי מניות מובילים בעולם.
במרץ האחרון הודיעה החברה שתיכנס לבורסת הנאסד"ק באמצעות חברת רכישה למטרות מיוחדות (ספאק) לפי שווי של כ-10 מיליארד דולר. בנוסף, החברה דורגה על ידי EquityBee כחברה עם האופציות הכי מבוקשות השנה לעובדים, שניה רק לסטארט-אפ Gong
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה