רכילות עסקית

סטפן מלול, המועמד לרכישת בית"ר: "אני נתון לסחיטות ואיומים"

איש העסקים המועמד לרכישת בית"ר ירושלים טוען כי ביממה האחרונה הוא נתון לסחיטות ואיומים על משפחתו מצד גורמים אנונימיים "עושים פה אצלכם היסטריה ממיליון הדולר שאני צריך לשים. הגשתי תלונה במשטרת צרפת, אנשים השתגעו פה"
מערכת ice |  2
סטפן מלול, הבעלים המיועד של בית"ר ירושלים (צילום האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)
איש העסקים היהודי-צרפתי, סטפן מלול, טוען שמאז פורסם שמו כמועמד לרכישת בית"ר ירושלים בכדורגל, הוא נתון למתקפות של סחיטות ואיומים. כך פורסם היום באתר ONE.
"קבלתי ביממה האחרונה איומים, מנסים לסחוט אותי אם ארכוש את הקבוצה." אמר מלול, "מאיימים שיפגעו בבנות שלי. קבלתי 47 שיחות, 99% ממספרים חסויים, חלקם דוברי צרפתית. הגשתי תלונה במשטרת צרפת, אנשים השתגעו פה".
עוד מוסיף מלול: "עושים פה אצלכם היסטריה ממיליון הדולר שאני צריך לשים. זה כולה כסף בנאמנות שאם אני לא רוכש את בית"ר הוא חוזר אליי. אין לזה משמעות. לפי החוזה אני יכול להעביר אותו עד ליום ראשון, אבל אני מקווה מאוד שעד היום בערב דברים יתקדמו בצורה חיובית מבחינת הרכישה. אם לא הייתי רציני, אז לא הייתי מתעסק בכך, לא הייתי לוקח חברה שתבצע לי בדיקה נאותות וכל מה שצריך".
כזכור, בית"ר ירושלים הכריזה בחמישי שעבר על הרוכש העתידי שלה, איש העסקים סטפן מלול. דמותו של מלול אינה מוכרת לציבור הישראלי. מלול, יו"ר קבוצת ייעוץ עסקי, הנאו גרופ (Hannao), קבוצה רב תחומית שמשרדיה הראשיים בפריז. החברה הוקמה בשנת 2018, שווי השוק של החברה מוערך בשישה מיליון יורו.
 
מלול גם חובב של עסקי המזון, או יותר נכון שיווק שחיטה ועיבוד בשרים. בשנת 2014, לפי פרסום של העיתון "לה טלגרם", מלול ניסה להשתלט על משחטת בשר שנקלעה לקשיים ולדאוג לשחיטה של בשר כשר ליהודים ועם הכשר חלאל למוסלמים. בשנת 2020, מלול רכש עסק משפחתי, מפעל לעיבוד בשר מדידיה סרג'נט, אך העסק נסגר תוך פחות משנה בשל המשבר הבריאותי של פרוץ מגיפת הקורונה והחובות שהשאיר סרג'נט, לפי הדיווח של "לה נובל רפובליק", למלול היו פרויקטי פיתוח גדולים עבור המפעל.
מלול יעביר לנאמנות סכום של מיליון דולר דמי רצינות אשר יישמרו אצל הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, וייכנס לבדיקת נאותות מהירה בנוגע למועדון. יש לציין כי כאשר העסקה תצא אל הפועל, מלול יקבל על עצמו את כל ההתחייבויות של המועדון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רמת רמינות
    עומר 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטפן מלול
    סגור
  • 1.
    יש לי תחושה שהוא מושתל
    יאיא 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי שהמשטרה שתלה אותו במטרה להביא מידע על העבריינים שמהלכים אימים על כל מי שמנסה לרכוש את בית"ר. והאמת, אני דווקא חושב שזה רעיון טוב. בית"ר כבר מזמן אינה קבוצת כדורגל, היא ארגון פשע. צריכה להיעלם מהנוף מהר.
    סגור