רכילות עסקית

שר פיטנס נשברת: "תתעוררו, אל תתנו לילדים להתנהג בבריונות"

שר סנדה (שר פיטנס) התייחסה לפוסט שפירסמה שירי קניסברג לוי אודות ילד שסיים את שנת הלימודים בעצב ופנתה להורים, "אל תתנו לילדים שלכם גב אם אתם רואים שהם מתנהגים באלימות"
מערכת ice | 
שר פיטנס (צילום יחצ)
שירי קניסברג לוי, המורה שחשבון האינסטגרם שלה הפך ויראלי מאז שהחלה לפרסם סרטונים הומוריסטיים בתקופת הקורונה, שיתפה את סיכום השנה של תלמיד שחווה פגיעות חוזרות מחבריו לכיתה ופנתה להורים לעשות שינוי בנושא החברתי במערכת החינוך. בעקבות הפוסט שפרסמה הגיבה כוהנת הכושר שר פיטנס וכתבה, "הלב שלי נשבר".
בפוסט שפרסמה קניסברג לוי, שיתפה במקרה הכואב של התלמיד וכתבה, "זרקו אותו לפח, העליבו מידי יום, השפילו, הרביצו.. והוא רק בן 9.. הוא סיכם את השנה במילה אחת. עצוב. ואמא שלו?? מרוסקת , וזה מה שהיא כותבת- בין כל ההערכות, התעודות והסיכומים המרגשים
בין כל החיוכים ובלוני ההליום בין כל התמונות לתיוגים באינסטגרם תעצרו ותבדקו טוב טוב אם יש אימא בוכה אימא שבורת לב, אימא שהוציאה את הילד שלה מבית הספר כי זרקו אותו לפח ומרחו עליו מסטיק ושפכו לו מים על הציוד, והעליבו אותו ואמרו שהוא סתום וטיפש ומסריח וקשקשו לו על החולצה והוא תמיד היה לבד
כי הוא הזמין חברים ותמיד היו לכולם תירוצים למה לא כי ויתרו עלי ומצד שני לא ויתרו לו לא הקלו עליו לא עשו לו הנחות והוא חטף. שימו לב הורים זה בידיים שלנו. הכוח לשינוי ועתיד קצת פחות עצוב אצלנו תציבו בפני הילדים שלכם.
 
מטרה לשנה הבאה אפילו לחופשת הקיץ שמתקרבת ... עזבו חשבון, שפה או מדעים פשוט תהיו חברים כי מאחורי אימא דומעת, מאחורי אימא עם לב שבור. עומד ילד שמסכם את השנה ב'עצב'".
שר פיטנס פרסמה בסטורי את הפוסט והוסיפה, "נשבר לי הלב. בבקשה תתעוררו הורים יקרים - הכל מתחיל אצלנו. בחינוך שלנו כל ילד עולם ומלואו. אל תתנו לאף ילד ולאף אמא לבכות ובבקשה - אל תתנו לילדים שלכם גב אם אתם רואים שהם מתנהגים באכזריות או בריונות לאחרים - תלמדו אותם אחרת. אתם יכולים הרבה יותר. חנכו את המלאכים שלכם לאהבת כל אדם באשר הוא אדם - ותראו שחייהם יהיו מלאים בטוב!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה