רכילות עסקית

לרגל שבוע המצוינות: "טבע" אירחה עשרות בני נוער בדואים

לרגל שבוע המצוינות הישראלית חברת טבע לקחה חלק פעיל ומרכזי וקיימה מגוון אירועים חשובים ומיוחדים, כחלק מהאג'נדה המרכזית של החברה שאומרת שכדי להעניק למעל 200 מיליון מטופלים ברחבי בעולם נגישות לתרופות מצוינות, חדשניות ובנות השגה, עלינו לשאוף למצוינות הכל תחומי הפעילות שלנו, העסקית כמו גם החברתית והסביבתית
מערכת ice | 
כוכבי המדבר מתארחים בטבע (צילום יחצ טבע)
לרגל שבוע המצוינות הישראלית הגיעו לראשונה היום (חמישי), עשרות בני נוער בדואים, בוגרי התוכנית ״כוכבי המדבר" (שפועלת לפיתוח דור של מנהיגות בדואית צעירה) לסיור במתקנים של אתר טבע טק לייצור חומרים פעילים לתרופות (API) לתעשיית הפארמה, שבנאות חובב שבנגב.
לרגל שבוע המצוינות הישראלית חברת טבע לקחה חלק פעיל ומרכזי וקיימה מגוון אירועים חשובים ומיוחדים, כחלק מהאג'נדה המרכזית של החברה שאומרת שכדי להעניק למעל 200 מיליון מטופלים ברחבי בעולם נגישות לתרופות מצוינות, חדשניות ובנות השגה, עלינו לשאוף למצוינות הכל תחומי הפעילות שלנו, העסקית כמו גם החברתית והסביבתית.
אחד מהאירועים החשובים התקיים היום באתר טבע טק לייצור חומרים פעילים (API) לתעשיית הפארמה, שבנאות חובב בנגב. כחלק מהאירוע טבע אירחה עשרות בני נוער בדואים, בוגרי התוכנית "כוכבי המדבר", לסיור ומפגשים מעוררי השראה בשפה הערבית. הבוגרים סיירו בין מתקני הייצור, שמעו על פעילות החברה בארץ ובחו"ל, ושמעו הרצאה מקצועית מתחום הדיגיטל, למתן כלים יישומיים בתחום.
 
"כוכבי המדבר" פועלת לפיתוח דור חדש של מנהיגות בדואית צעירה מכוונת מצוינות והישגיות לקידום השילוב בחברה הישראלית, וטבע שמחה להיות שותפה למפגש המרגש הזה, שנועד לסייע בקידום האוכלוסייה בנגב.
"מעבר לחשיבות האדירה שאנו מייחסים להשתתפות בשבוע המצוינות הישראלי, המפגש היום של חניכי 'כוכבי מדבר' באתר טבע-טק הוא לא רק חוויה, אלא בגדר צוהר למסלולי קריירה אפשריים ולסימון יעדים, שמביא בפני החניכים סיפורים מעוררי השראה של הצלחה ומוכיח שאם ישקיעו מאמצים ויצטיינו הכל אפשרי. עבור טבע הפעילות היא חלק בלתי נפרד ממאמציה לחזק את החברה הישראלית ולהפרות את רוח המצוינות הישראלית ליצירת דור המדע העתידי של ישראל. לשמוע חניכים אומרים שזה מה שהם ירצו לעשות בעתיד – זה בדיוק השינוי שאנחנו מאמינים בו", סיכמה יפעת בירנבוים, Strategic Projects Lead, Corporate Affairs.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה