רכילות עסקית

מאינטל עד קבוצת אקרשטיין: אלו זוכי פרס התעשייה לשנת 2023

הזוכים יקבלו את הפרס בטקס חגיגי שייערך ב- 16 לנובמבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, במעמד נשיא המדינה, יצחק הרצוג ונשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר
מערכת ice | 
רון תומר בוועידה לאנרגיה (צילום דוברות התאחדות התעשיינים)
בהתאחדות התעשיינים הכריזו על זוכי פרס התעשייה ופרס מפעל חיים לשנת 2023, וביניהם מהשמות הבולטים ביותר בכלכלה הישראלית. הזוכים נבחרו על פי הישגיהם לאורך השנים ויכולתם להוביל את התעשייה הישראלית להישגים יוצאי דופן ופורצי דרך.
זוכי פרס התעשייה הנם (לפי סדר הא'-ב') - אורנה שטנצלר, סנמינה מערכות רפואיות;  דניאל בן עטר, אינטל; טל קאופמן, סימטל ננו ציפויים; יצחק בז'ארנו, תעשיות רדימיקס; נתן להב, קבוצת יהודה; פייר נעמה, מאפיית נסרי נעמה.
 
זוכי פרס מפעל החיים הינם (לפי סדר הא'-ב') - אבנר ספקטור, מדיספק; גיורא אקרשטיין, קבוצת אקרשטיין; דוד צור, קהמדע; דן אלמן, רשיונל סיסטמס; יהודית ריכטר, מדינול; רמזי גבאי, לירון ל.ג״.
את הזוכים בחר חבר שופטים מיוחד, שמורכב משישה תעשיינים ותעשייניות, ובראשם התעשיין המפורסם ונשיא ההתאחדות לשעבר, דן פרופר. הזוכים יקבלו את הפרס בטקס חגיגי שייערך ב- 16 לנובמבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, במעמד נשיא המדינה, יצחק הרצוג ונשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר.
יו"ר ועדת הפרס, התעשיין דן פרופר: "ועדת השיפוט קיבלה רשימה של עשרות מועמדים ראויים לפרס התעשייה ופרס מפעל חיים. רובם הגדול של המועמדים היה ראוי לפרס והועדה השקיעה מאמצים בבחירת המועמדים הראויים ביותר מכל אותם אנשים מצוינים. כל הזוכים בפרס הצטיינו בפיתוח והגדלת כוחה של התעשייה הישראלית והינם אות ומופת לכולנו".
נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר: "התעשייה הישראלית אחראית מקום המדינה על חיזוקה וחוסנה של המדינה, הן במישור הכלכלי, הן במישור הביטחוני והן במישור החברתי. זוכי הפרס הם תמונת מראה לכל הערכים הללו, שהובילו לתקומת המדינה, ובין השאר בזכותם אנו כולנו נהנים מכלכלה שגשגת ותעשייה צומחת. רשימת הזוכים היא גם רשימה מגוונת מכל הבחינות, וכוללת גברים ונשים מהחברה היהודית והערבית, ובכך מייצגת את חוזקה ועוצמתה של החברה הישראלית על כל גווניה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה