בעולם

הרצוג וא-סיסי נועדו בוועידת האקלים; השרה אלהרר ביטלה הגעתה

פירמידות בעיניים: אחרי שרה"מ לפיד והשרה מיכאלי ביטלו השתתפותו בוועידת האקלים כעת נודע כי גם שרת האנרגיה קארין אלהרר ביטלה הגעתה ברגע האחרון 
דוד זולדן | 
יצחק הרצוג (צילום אהרון קרון פלאש 90)
הנשיא המצרי קיבל בחיבוק חם את הנשיא הרצוג בפתח ועידת האקלים בשארם. נשיא המדינה יצחק הרצוג המתארח בוועידת האקלים בשארם א-שייח שבסיני על ידי נשיא המדינה המארחת, עבד אל-פתאח א-סיסי, ועל ידי מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש היוזם את הכנס.
הרצוג, שהקים פורום אקלים בבית הנשיא הדגיש לפני ההמראה לסיני כי "זהו המאבק החשוב ביותר של האנושות. המזרח התיכון ניצב מול אתגרים אדירים. בנאומי אציג חזון ישראלי שאני קורא לו 'מזרח תיכון מתחדש', שבו ישראל בשיתוף מדינות האזור מספקות פתרונות משמעותיים מול משבר האקלים. האקלים הוא בראש סדר יומה של מדינת ישראל. הוא קשור לעתיד ילדינו ולדורות הבאים. עלינו לעשות הכל להצלת האנושות מהאסון האקולוגי הנורא".
 
בוועידה יחתום מחר השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' על הסכם הבנות נוסף עם שרי האנרגיה של ירדן של איחוד האמירויות. השר פריג' יחתום על ההסכם במקומה של שרת האנרגיה קארין אלהרר, שביטלה את הגעתה ברגע האחרון. כזכור, גם רה"מ לפיד והשרה מירב מיכאלי הודיעו על ביטול השתתפותם בוועידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה